קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

סרטנים רכים בגריל עם סלט ג'יקמה

סרטנים רכים בגריל עם סלט ג'יקמה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סרטנים רך בגריל עם סלט ג'יקמה. מנה אחת מכילה עד 62 גרם חלבון 36 גרם של שומן, וסך הכל 714 קלוריות. המתכון הזה מכסה %54 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. גשו לסופר וקנו מלח, שמן זית, סרטנים ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. נסו בקר בגריל, ג'יקמה, וסלט תפוחים, שעועית שחורה, ג'יקמה, וסלט תירס בגריל, ו סלט שרימפס מושחר עם ג'יקמה ותירס בגריל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. הכרמים של משפחת פרנק לואיס ויניארד שמורים בשרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 62 דולר לבקבוק.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.