קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עגבניות מעושנות ו-Tomatillo סלסה

עגבניות מעושנות ו-Tomatillo סלסה
עגבניות מעושנות ו-Tomatillo סלסה יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 1 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 36 קלוריות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. זה עובד היטב כמו מתאבן במחיר סביר מאוד. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך אורגנו, טומטילו, שבבי עץ היקורי, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: עוף מעושן עם סלסה Tomatillo, עגבניות Tomatillo סלסה, ו סלסה עגבניות Tomatillo קל.

הוראות

1
להשליך קליפות ונבע מן tomatillos, לחתוך כל אחד לשניים. תניח בצד. קו תנור הולנדי עם נייר כסף, ולהוסיף שבבי היקורי.
מרכיבים שתצטרך
2
שבבי חום, מכוסה, מעל חום בינוני גבוה במשך 10 דקות או עד שבבים מתחילים לעשן. מסדרים עגבניות ועגבניות באוניית ירקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים תערובת tomatillo במחבת מרופדת בנייר כסף. כיסוי ועשן 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר תערובת tomatillo מחבת, וקריר לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
5
מניחים תערובת tomatillo, כוסברה, ושאר החומרים במעבד מזון. תהליך עד קצוץ דק.
מרכיבים שתצטרך
6
הערה: לאחסן במיכל אטום במקרר עד 1 שבוע; לשרת עם כפית מחוררת.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יקבי עמק וילאמט Rosé אשכול שלם של פינו נואר עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
עמק וילאמט כרמים אשכול שלם עלה של פינו נואר
עמק וילאמט כרמים אשכול שלם עלה של פינו נואר
ורוד בהיר בצבע עם ניחוחות של תות עסיסי, דובדבן, ליצ ' י טרופי וקרם וניל, אבטיח, תותים ושמנת, דובדבן אדום ויערה. יבש עם גוף בינוני, פה עגול וטעמים תוססים של נקטרינה, אפרסק, יערה ומינרליות. החומציות המרעננת יוצרת גימור תוסס ונקי.Rosé זה הוא יין רב תכליתי כדי להתאים עם מזון כפי שהוא יכול לעמוד בפני מאכלים מורכבים עדיין נוח עם סלטים פשוטים וירקות עונתיים. תוכלו ליהנות עם מחווני סלמון, אהי טונה, קארי ירקות, ברוסקטה, קבב עוף בלסמי, לחמים שטוחים, סלטי ניסואז, גבינות ולוחות charcuterie. מגישים מקורר.