קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות14
מגזין

עוגות סלמון --חיים קנדיים

עוגות סלמון --חיים קנדיים
עוגות סלמון-Canadian Living עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, כל 30, ואת המתכון pescatarian מגישה 8 . מנה אחת מכילה 118 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 3 גר' של שומן. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. זה מובא לך על ידי Food.com. אם יש לכם רוטב טבסקו, גרידת לימון, תפוחי אדמה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב גרידת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: עוגות סלמון בריאות חיות, כיכר Multigrain (על ידי מטבח הבדיקה Living הקנדי), ו עוגות פירור וניל / מאפינס-Southern Living.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות Foley Estate יקב Sta. ריטה הילס שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.