קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

עוגות סרטן מצופה קוקוס

עוגות סרטן מצופה קוקוס
עוגת סרטן מצופה קוקוס היא חלב חינם ו pescatarian מתאבנים. מנה אחת מכילה 830 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 72 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם רוטב דגים אסייתי, בשר סרטנים, פלחי לימון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. נסו עוגת סרטנים מצופה אגוז aka כאשר הבנים עצובים, סרטן קוקוס מצופה בקליפה רכה עם מנגו צ'אטני, ו עוגות הסרטן הישנות של אביט גריל-עוגות הסרטנים האלה ידועות בכך שאין להן מילוי, והרבה טעם (מתכונים דומים).

הוראות

1
רוטב ליים טבילה, מתכון כדלקמן
מרכיבים שתצטרך
רוטב טבילהרוטב טבילה
1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ
2
שים את בשר הקערה בקערה גדולה ולהוסיף את המיונז, בצל ירוק, פלפל, ג ' ינג ' ר, מלח ופלפל בעדינות לשלב באמצעות מרית גומי.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
בשר סרטניםבשר סרטנים
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
הוסף את 1/2 כוס קוקוס ו 1/2 כוס panko בעדינות לקפל פנימה. מחלקים את התערובת לתוך 8 תלוליות וליצור קציצות על 3 אינץ 'בקוטר ו 3/4 אינץ' עבה.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
חבילה אחת (3.4 אונקיות) אינסטנט פודינג שוקולד JELL-Oחבילה אחת (3.4 אונקיות) אינסטנט פודינג שוקולד JELL-O
פירורי לחם פנקו או ארוחת מצותפירורי לחם פנקו או ארוחת מצות
4
שים את הקציצות על צלחת גדולה, מכסים בניילון נצמד, ומקררים 30 דקות או יותר.
מרכיבים שתצטרך
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
כגון גבינות לטאקוכגון גבינות לטאקו
5
כאשר אתה מוכן לטגן את עוגות הסרטן, לשלב את 1 כוס קוקוס ו 1 כוס panko במיכל רדוד. לדלות קלות את הקציצות בפירורים, מתנער כל עודף. שים 2 מחבת nonstick גדולה עם מעל חום גבוה בינוני.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
פירורי לחם פנקו או ארוחת מצותפירורי לחם פנקו או ארוחת מצות
סרטןסרטן
6
מוסיפים על 3 כפות שמן לכל מחבת. כאשר המחבתות חמות, מניחים 4 קציצות בכל מחבת. להפוך את החום עד בינוני ומטגנים את העוגות עד זהוב ומחומם דרך, הופך פעם אחת עם מרית לחום שני הצדדים, על 4 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
7
מעבירים את עוגות הסרטן לצלחות, המשרתים 2 לכל אדם, מלווה ramekins של רוטב צ ' ילי מתוק פלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך
רוטב צ ' ילי מתוקרוטב צ ' ילי מתוק
סיד טריזסיד טריז
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו
8
לטאטא יחד את כל החומרים בקערה קטנה.
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

מרכיבים

2(חוֹרֶף)רוטב דגים אסייתירוטב דגים אסייתי1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה6(חוֹרֶף)על בוטנים או שמן קנולהעל בוטנים או שמן קנולה2(יכול להיות או להרחיק)עלי כוסברה קצוציםעלי כוסברה קצוצים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטנים, סחוט, הרים נקי של פגז, סחוט קלות אם רטובבשר סרטנים, סחוט, הרים נקי של פגז, סחוט קלות אם רטוב2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר טרי מקולף מגורדג'ינג'ר טרי מקולף מגורד1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1(יכול להיות או להרחיק)עשב לימון קצוץ דק, חלק לבן רך בלבדעשב לימון קצוץ דק, חלק לבן רך בלבד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ליים טרימיץ ליים טרי4פלחי לייםפלחי ליים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם panko, בתוספת 1 כוס יותר לדלותפירורי לחם panko, בתוספת 1 כוס יותר לדלות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץ דקפלפל אדום קצוץ דק1(יכול להיות או להרחיק)שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דק, הן ירוק וחלקים לבניםבצל ירוק פרוס דק, הן ירוק וחלקים לבנים2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב צ'ילי מתוקרוטב צ'ילי מתוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מגורר unsweetened, בתוספת 1 כוס יותר לדלותקוקוס מגורר unsweetened, בתוספת 1 כוס יותר לדלות2(חוֹרֶף)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה חנה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.