קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות13
מגזין

עוגות ריזוטו

עוגות ריזוטו
עוגות ריזוטו יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 543 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 20 גרם שומן. אם יש לכם אורז arborio, חמאה, גרידת לימון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. נסו עוגות ריזוטו, עוגות ריזוטו כרובית, ו עוגות ריזוטו פטריות (מתכונים דומים).

הוראות

1
לריזוטו: בסיר בינוני, מחממים את מרק העוף לרתיחה. בסיר נפרד, להמיס את החמאה על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את שאלוט לחמאה, מבשלים עד ריחני שקוף, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
חמאהחמאה
3
מוסיפים את אורז הברבוריו וטוסט קל, ערבוב מעיל בחמאה ובשאלוט.
מרכיבים שתצטרך
אורז Arborrioאורז Arborrio
שאלותשאלות
חמאהחמאה
טוסטטוסט
4
מוסיף את היין הלבן, ממשיך לבשל תוך ערבוב עד היין נספג. אתה צריך להיות מסוגל להפעיל את הכף שלך דרך ריזוטו ויש לי השהייה הזחה. באמצעות מצקת, להוסיף מספיק מרק עוף חם כדי לכסות את האורז, ערבוב כל הזמן על חום בינוני עד המרק נספג לחלוטין. חזור על התהליך 3 פעמים נוספות, הוספת מרק בשלבים תוך המשך לערבב. לאחר הוספת כל מרק העוף והאורז רך, מוסיפים את האפונה, מיץ לימון וגרידת לימון ומערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
יין לבןיין לבן
אפונהאפונה
אורזאורז
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
5
הסר מהחום ומערבבים בפרמזן, מוצרלה ומתבלים במלח ופלפל. לקרר את הריזוטו על ידי הפצת אותו באופן שווה על מגש סדינים. מכסים בניילון נצמד ומקררים במקרר במשך 20 עד 30 דקות. לאחר הריזוטו מקורר, ליצור את התערובת לתוך קציצות בגודל בורגר, על 1 אינץ ' עבה. להקים תחנת חפירה עם קמח בצלחת אחת, ביצים מוכות באחרת ופירורי לחם panko באחרת. טובלים את קציצות האורז לתוך הקמח, ואז לתוך הביצים ולבסוף מצפים אותם בפירורי הלחם הפנקו. במחבת גדולה, חום שמן צמחי 1/2 אינץ ' על חום בינוני עד קמצוץ של panko רוחש כאשר ירד בשמן. עבודה בקבוצות של 2 עד 3, מטגנים את עוגות הריזוטו עד חום זהוב, 2 עד 3 דקות לכל צד (השתמש מרית דגים מתחת לעוגה ואת החלק האחורי של מזלג על גבי כדי לעזור לייצב בעת היפוך).
מרכיבים שתצטרך
פאנקו.פאנקו.
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן בישולשמן בישול
מוצרלהמוצרלה
פרמזןפרמזן
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
דגיםדגים
אורזאורז
עוטףעוטף
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מחבתמחבת
מריתמרית
6
להעביר מתלה תיל, אשר יעזור להם להישאר פריך. מתבלים במלח והם מוכנים לשרת. הערה של קוק: זוהי דרך מצוינת להשתמש את ריזוטו שאריות.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז Arborioאורז Arborio1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש2ביצים, מכותביצים, מכות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, לדלותקמח לכל מטרה, לדלות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)mozzarella גרוס לחות נמוכהmozzarella גרוס לחות נמוכה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם pankoפירורי לחם panko2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר טריפרמזן מגורר טרי142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה קפואה, מופשרתאפונה קפואה, מופשרת6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט גדול, טחון (אודותשאלוט גדול, טחון (אודות3(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחי לטיגוןשמן צמחי לטיגון