קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות36
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות באקי השלישי

עוגיות באקי השלישי
עוגיות באקי השלישי יכול להיות רק קייג'ון מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה בדמות שלך? מתכון ידידותי ללא גלוטן ופודמפה זה כולל 218 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 36. אנשים רבים הכינו את המתכון הזה, ו-1676 היו אומרים שהוא הגיע למקום. אם יש לכם שוקולד צ' יפס חצי מתוק, סוכר קונדיטורים, חמאת בוטנים שמנת וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה עובד היטב כקינוח ידידותי מאוד לתקציב. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 25%, וזה די רע. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם עוגיות באקי השלישי, עוגיות באקי, ו עוגיות שוקולד.

הוראות

1
תזדקק לנייר שעווה, דוד כפול, תבנית עוגיות וקערה בינונית. בקערה בגודל בינוני מערבבים חמאת בוטנים, חמאה, וניל וסוכר קונדיטורים (התערובת תהיה נוקשה).
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
ונילוניל
חמאהחמאה
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
דוד כפולדוד כפול
נייר שעווהנייר שעווה
קערהקערה
מחבתמחבת
2
מעצבים כדורים ומניחים על תבנית מכוסה בנייר שעווה.
ציוד שתשתמש בו
נייר שעווהנייר שעווה
מחבתמחבת
3
מכניסים למקרר.
4
בדוד כפול, להמיס שוקולד וקיצור.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
שוקולדשוקולד
ציוד שתשתמש בו
דוד כפולדוד כפול
5
יוצקים לתוך קערה לטבול כדורים עם שוקולד. מכניסים למקרר לשלושים דקות עד שהשוקולד יציב.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם בחירה מצוינת לעוגיות. פרוסקו מבעבע מתוק אינו מציף עוגיות סוכר או לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, והתווים האגוזיים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. את יכולה לנסות את קרם שרי. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "