קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות48
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות דבש

עוגיות דבש
אם יש לך בסביבה 45 דקות כדי לבלות במטבח, עוגיות דבש יכול להיות מצוין לקטו אובו צמחוני מתכון לנסות. מתכון זה מכין 48 מנות עם 91 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם תמצית אניס, קמח, חלב וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 49 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. כמה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון של 23%, המנה הזו לא כל כך מדהימה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון מותק, אני משוגע בשבילך-עוגיות חג האהבה אגוזי דבש קלות (ללא גלוטן), מותק, אני משוגע בשבילך-עוגיות חג האהבה אגוזי דבש קלות (ללא גלוטן), ו עוגיות שיבולת שועל דבש בסיר אחד מתוך ספר בישול פשוט של עוגיות סנסציוניות.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מקציפים ביצים היטב. ממיסים סודה לשתייה עם מעט חלב.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
ביצהביצה
חלבחלב
3
מערבבים יחד את שאר המרכיבים ליצירת בצק רך.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
4
אופים 8 עד 10 דקות. לא מעל לאפות. פרוסט עם הדובדבן האהוב עליך.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

ציוד

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירות המובילות שלי לעוגיות. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. אתה יכול לנסות את נ. ב. סולרה קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.