קושיבינוני
מוכן ב20 דק.
מנות24
ציון בריאות1
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות הבוטנים של סקוט

עוגיות הבוטנים של סקוט
אם אתה רוצה להוסיף עוד דרום מתכונים לקופסת המתכונים שלך, עוגיות הבוטנים של סקוט עשויות להיות מתכון שכדאי לנסות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 243 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן. מתכון זה משמש 24. זה עובד הכי טוב כמו קינוח, והוא נעשה על 20 דקות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם אבקת אפייה, קיצור, קמח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. עם כפית ציון 19%, המנה הזו די גרועה. נסו חזה בקר של סקוט, הצלעות הקצרות של סקוט, ו צלעות הטלה של סקוט עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה, קיצור שמנת וסוכרים; מקציפים ביצים.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
קרםקרם
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב קמח, אבקת אפייה וסודה לשתייה; מערבבים לתערובת מוקרמת.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
3
מוסיפים את שיבולת השועל והבוטנים. זרוק על ידי ערימת כפיות על ניירות אפייה משומנים. טובלים את תחתית הכוס בסוכר ומשטחים מעט עוגיות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
בוטניםבוטנים
סוכרסוכר
שיבולת שועלשיבולת שועל
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בחום של 350 למשך 7-10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם בחירה מצוינת לעוגיות. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. אתה יכול לנסות את נ. ב. סולרה קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.