קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות10
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגיות חמאה קטלניות

עוגיות חמאה קטלניות
רוצח עוגיות חמאה יכול להיות רק מנות ראשונות שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 213 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו סוכר, קמח עוגה, חמאה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. עם כפית ציון של 15%, המנה הזו לא כל כך גדולה. עוגיות חמאה, עוגיות חמאה, ו "חמאה" ביסקוויטים דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 425 מעלות צלזיוס. חמאה תבנית עוגה בגודל 8 או 9 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
טופס עוגהטופס עוגה
תנורתנור
2
מניחים את החומרים היבשים בקערת ערבוב ועם תערובת מצורף ההנעה בקיצור עד שנותרו חתיכות בגודל אפונה. בעזרת כף עץ מערבבים פנימה את השמנת, החלב והחלב ומניחים לשבת 2 דקות. הבצק צריך להיות רטוב מאוד ולהיראות כמו גבינת קוטג'.
מרכיבים שתצטרך
גבינת קוטג'גבינת קוטג'
חלב-חמאהחלב-חמאה
קיצורקיצור
קרםקרם
בצקבצק
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
קערת ערבובקערת ערבוב
3
מניחים את 1 כוס הקמח על תבנית עם קיר ומקמחים את הידיים. בעזרת כף גלידה קטנה או בינונית טובלים בבלילה ומניחים כפות בלילה על הקמח עד שהתבנית מלאה. זורקים בזהירות את כפות הבלילה בקמח. מרימים בזהירות את חתיכות הבלילה המצופות ומניחים סביב קצה תבנית העוגה בחמאה, אורזים אותן היטב, ואז מניחים מעט במרכז התבנית.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
סקופ גלידהסקופ גלידה
טופס עוגהטופס עוגה
4
אופים במרכז התנור במשך 15 עד 20 דקות. כשאתם מוציאים אותם מהתנור מברישים אותם בחמאה מומסת ומגישים אותם חמים עם חמאה וריבה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ריבהריבה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
הערות לגבי המתכון: ניסיתי הרבה מתכוני ביסקוויטים ואוהבת את מתכון הביסקוויטים הקצפת שלי אבל זה אפילו טוב יותר וזה קל ומהנה לעשות עם ילדים. זו גרסה למתכון שלמדתי משירלי קוריהר אבל אני אוהב את שלי קצת פחות מתוק ולא ממש עשיר כמו שלה. כל מה שאתה צריך זה כדור גלידה לעיצוב. והשתמש בקמח לבן שושן אם אתה יכול להשיג אותו. אני שומר שקית במזווה שלי בשקית נעילת רוכסן ששירלי נתנה לי.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
גלידהגלידה
ביסקוויטיםביסקוויטים
ציוד שתשתמש בו
סקופ גלידהסקופ גלידה

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת לביסקוויטים של חלב חמאה. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל ברביקיו. אתה יכול לנסות ריזלינג אחוזת בילטמור. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-13 דולר לבקבוק.
בילטמור אסטייט ריזלינג
בילטמור אסטייט ריזלינג
מאוזן להפליא עם ניחוחות משמש מתוקים, טעמי דבש קלים וגימור פריך.