קושימומחה
מוכן ב40 דק.
מנות63
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות טיפה פריכות

עוגיות טיפה פריכות
עוגיות טיפה פריכות עשויות להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים לקינוח שלך. צופה בדמות שלך? למתכון צמחוני לקטו אובו זה יש 105 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 63 מנות סועדים.. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. לכו לחנות ואספו אגוזי מלך, דגני אורז, חמאה ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 9%. ציון זה הוא בלתי אפשרי. מתכונים דומים: זרוק עוגיות סוכר, עוגיות טיפת לימון, ו עוגיות טיפה כתומות.

הוראות

1
בקערה גדולה חמאת שמנת וסוכרים עד שהם בהירים ואווריריים. מקציפים פנימה את הביצה, השמן והווניל.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב את הקמח, המלח, קרם האבנית והסודה לשתייה; מוסיפים בהדרגה לתערובת המוקרמת ומערבבים היטב. מערבבים פנימה את שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
3
זרוק על ידי כפות 2 ב. מלבד על ניירות אפייה לא משומנים. לחץ קלות על החלק העליון בעזרת מזלג.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בחום של 350 כ 8-10 דקות או עד להשחמה קלה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
הסר למתלים כדי להתקרר.

מרכיבים

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירות המובילות שלי לעוגיות. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "