קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות36
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג המולד
מגזין

עוגיות כריך פטי מנטה

עוגיות כריך פטי מנטה
עוגיות כריך פטי מנטה עשויות להיות מתכון טוב להרחבת אוסף הקינוחים שלכם. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 2 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל 260 קלוריות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 36. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה יהיה להיט שלך חג המולד אירוע. גשו לסופר וקנו ביצים, גבינת שמנת, שמן קנולן, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 10%. ציון זה הוא בלתי אפשרי. נסו עוגיות כריך פטי מנטה, עוגיות פטי מנטה, ו עוגיות פטי מנטה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 אום. בקערה גדולה שלבו תערובות עוגה, ביצים ושמן; מקציפים עד לקבלת תערובת אחידה. צורה ל -1 אינץ'. כדורים; מקום 2 ב. מלבד על ניירות אפייה משומנים. משטחים עם תחתית כוס טבולה בסוכר מגורען.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
תנורתנור
2
אופים 7-9 דקות או עד שהצמרות נסדקות. מצננים 2 דקות לפני שמוציאים למדפי תיל כדי להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
בקערה גדולה מקציפים גבינת שמנת, חמאה ומחלצים עד לקבלת תערובת אחידה. מקציפים בהדרגה את הסוכר של הקונדיטורים עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
גבינת שמנתגבינת שמנת
חלץחלץ
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מורחים מילוי על תחתית מחצית העוגיות; מכסים בעוגיות שנותרו. מקררים שאריות בכלי אטום.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
מורחיםמורחים

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם בחירה מצוינת לעוגיות סנדוויץ'. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.