קושיקשה
מוכן ב47 דק.
מנות25
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות מקל סוכריות

עוגיות מקל סוכריות
עוגיות מקל ממתקים דורשות בערך 47 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 1 גרם חלבון, 3 גרם שומן, ובסך הכל של 107 קלוריות. המתכון הזה מכסה 1% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 25 מנות סועדים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה יהיה להיט שלך חג המולד אירוע. אם יש לכם קמח, תמצית מנטה, צבעי מאכל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף גרוע מאוד (אך עדיין ניתן לתיקון) של 7%. נסו קוקטייל מקל סוכריות עם וודקה חדורה מקל סוכריות תוצרת בית, עוגיות מקל סוכריות, ו עוגיות מקל סוכריות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 325 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה שלבו תערובת עוגיות סוכר, חמאה מומסת, ביצה, גבינת שמנת וקמח; מערבבים יחד ליצירת בצק. מפרידים בצק ל -2 מנות שוות ומניחים ב -2 קערות שונות.
מרכיבים שתצטרך
תערובת עוגיות סוכרתערובת עוגיות סוכר
גבינת שמנתגבינת שמנת
חמאהחמאה
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
הוסף צבעי מאכל אדומים בהדרגה לקערת בצק 1, תוך לישה יחד עד שנוצר גוון אדום רצוי. לקערה שנייה של בצק לא צבעוני, מוסיפים תמצית מנטה ולשים יחד. על משטח עבודה מקומח, מעצבים כל בצק לכדורים ואז מגלגלים כל כדור לחבלים ברוחב 1/4 אינץ', כל אחד באורך של כ -6 סנטימטרים. עבור כל עוגיה, סובבו בזהירות חלק מחבלי הבצק האדומים והלבנים יחד ועיצבו לקנה ממתקים.
מרכיבים שתצטרך
תמצית מנטהתמצית מנטה
צבע מזון אדוםצבע מזון אדום
קנדי קייןקנדי קיין
עוגיותעוגיות
בצקבצק
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מורחים מקלות ממתקים על דפי העוגיות ואופים על המדף העליון של התנור כ -10 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קנדי קייןקנדי קיין
עוגיותעוגיות
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
5
מעבירים למתלה להתקררות לפני ההגשה.