קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות18
ציון בריאות1
מגזין

עוגיות מקל סוכריות שוקולד

עוגיות מקל סוכריות שוקולד
עוגיות מקל סוכריות שוקולד דורשות בערך 15 דקות מתחילתו ועד סופו. מתאים ל-18 ומחירו 63 סנט למנה מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 4 גרם חלבון, 15 גרם שומן, ובסך הכל של 356 קלוריות. חג המולד יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך כל מטרה קמח, חמאה, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זה הביא לך את כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 17%. נסו עוגיות מקל שוקולד-סוכריות, עוגיות מקל סוכריות שוקולד, ו עוגיות מקל סוכריות שוקולד (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם אפשרויות נהדרות לעוגיות. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף עוגיות סוכר או לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, והתווים האגוזיים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. סולרה קרם שרי עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
סולרה קרם שרי
סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף מלא בינוני עם גימור ארוך וטעים.