קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות קינוח מיסיסיפי בוץ

עוגיות קינוח מיסיסיפי בוץ
עוגיות קינוח מיסיסיפי עשוי להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 3 גר' של חלבון, 14 גרם של שומן, וסך הכל 279 קלוריות. מתאים ל-16 מנות. אם יש לכם מים, פירורי שוקולד למחצה, ביצה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הוא זול מתכון לאוהדים של מזון דרומי. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון לא כל כך spoonacular סופר של 17%. מתכונים דומים: עוגיות בוץ מיסיסיפי {Aka חלבית בראוניז מרשמלו}, עוגיות בוץ מיסיסיפי, ו עוגיות בוץ מיסיסיפי.

הוראות

1
מערבבים יחד 5 החומרים הראשונים בקערה גדולה; לחתוך קיצור עם בלנדר מאפה או מזלג עד מתפורר. מערבבים בביצה, 1/2 כוס מים, וניל.
מרכיבים שתצטרך
תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(קיבלר)(קיבלר)
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
תערובת מורחים לתוך מחבת מרובעת 8 אינץ ' מרופדת אלומיניום משומנת קלות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
אופים ב 350 במשך 35 עד 38 דקות או עד שהמרכז מוגדר.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
הסר מהתנור; להפיץ עם רוטב קרמל.
מרכיבים שתצטרך
מים רגיליםמים רגילים
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
5
מפזרים מרשמלו ופקאנים, ואופים 6 עד 8 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
6
פירורי שוקולד מיקרוגל בקערת זכוכית בינוני (50% כוח) 1 דקה; מערבבים עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
7
טפטוף על בראוניז חמים. מגניב לחתוך לריבועים.

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים רגיליםמים רגילים1גדול(קיבלר)(קיבלר)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרשמלו מיניאטורימרשמלו מיניאטורי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיהלום של חצאי פקאן קליפה קליפורניה, קצוץ וקלוייהלום של חצאי פקאן קליפה קליפורניה, קצוץ וקלוי1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי שוקולד semisweetפירורי שוקולד semisweet1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקקאו לא ממותקקקאו לא ממותק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Brundlmayer Steinmassl ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -39 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
התחלה מגניבה עם ניחוחות של יער אורנים, ערער ואפרסק אדום מזנק מתוך הזכוכית. לבבי וחזק; מאוד תוסס עם גוף בינוני טוב, פריך ותמצית בשפע; מחוטב עם חומציות תוססת כי הוא בקרוב להשתלב לחלוטין. אחיזה יפה.