קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות20
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות קינמון ללא סוכר

עוגיות קינמון ללא סוכר
עוגיות קינמון ללא סוכר דורשות כ 45 דקות מתחילתו ועד סופו. לקינוח הזה יש 41 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 20. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 10 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם סודה לשתייה, ביצים, ממתיק פרוקטוז וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ולקטו אובו צמחוני דיאטה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון של 21%, המנה הזו לא כל כך אדירה. מתכונים דומים: עוגיות קינמון תפוחים (פליאו, ג'י-אף, ללא חלב + ללא סוכר מזוקק), עוגיות סוכר לימון בריאות ללא גלוטן (עשויות ללא סוכר ודלות שומן), ו בריא פחמימות נמוכה ללא גלוטן קינמון - סוכר רך בייגלה (ללא סוכר, דל שומן, סיבים גבוהה & חלבון גבוהה).

הוראות

1
מקציפים ביצים ומים עד שהם בהירים ואווריריים. מקציפים החלפת סוכר וקינמון טחון.
מרכיבים שתצטרך
תחליף סוכרתחליף סוכר
קינמון טחוןקינמון טחון
מיםמים
ביצהביצה
2
שלב קמח, סודה לשתייה ומלח בנפה; מנפים מחצית מהחומרים היבשים על תערובת הביצים. מקפלים לתערובת מלאה. חזור על הפעולה עם שאר החומרים היבשים.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
נפהנפה
3
זרוק על ידי כפיות על גבי גיליונות עוגיות משומנים, 2 עד 3 סנטימטרים זה מזה.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בחום של 375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס) למשך 10 עד 12 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירות המובילות שלי לעוגיות. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. יין אחד שתוכלו לנסות הוא בוליג-להנרט פייספורטר גולדטרופצ ' ן ריזלינג ספאטלס. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
בוליג-לנרט פייספורטר גולדטרופשן ריזלינג ספאטלס
בוליג-לנרט פייספורטר גולדטרופשן ריזלינג ספאטלס
פייספורטר-גולדטרפצ ' ן הוא אחד הכרמים הפרטיים הידועים ביותר (איינזלאגן) באזור מוסל בגרמניה. כרם זה מורכב ממדרונות תלולים ומרוחקים הפונים דרומה המסודרים בצורה דרמטית דמוית אמפיתיאטרון לחשיפה והיבט אידיאליים כאשר הנהר משקף שמש מבוקשת ישירות לגפנים. ריזלינגים מצוינים הם בדרך כלל מחוממים בשמש ובשלים, עם מינרליות מובהקת של סלע וחומציות מאוזנת. בשל, מלא בטעמי פירות טרופיים של אננס, מנגו וגויאבה, עם מבטאים של מאפה. מציע גימור בהיר של קיווי וליים, המציג מגע של קמומיל ושמנת. ריזלינג עסיסי.התאמה מושלמת למנות מתובלות הודיות ואסייתיות חזקות. פנטסטי גם עם רגל ברווז מתובלת, מנות עם רטבים חומציים, ירקות קלויים וגבינות רכות.