קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות8
מגזין

עוגיות שוקולד-חמאת בוטנים צ'יפס

עוגיות שוקולד-חמאת בוטנים צ'יפס
מתכון נטול לקטוז זה מגיש 2 . מנה אחת מכילה 662 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 39 גרם שומן. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם יוני 27, עוגיות, ניווט פוסטוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו עוגיות שוקולד צ'יפס ממולאות טריפל M&M, עוגיות טופי & עוגיות חמאת בוטנים גביע, משחי חמאת בוטנים חמאת בוטנים עוגיות שוקולד צ'יפס, ו עוגיות אלביס:" חמאת בוטנים "בננה בייקון עוגיות שוקולד צ' יפס (מתכונים דומים).

הוראות

1
טיפה בצק על ידי כפות על גבי יריעות עוגיות מרוסס עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
2
אופים ב 350 מעלות במשך 10 עד 12 דקות או עד השחמה קלה. מתכון זה צריך להניב 40 עד 48 cookies.As לקבלת התוצאות, העוגיות התברר די טוב. שום דבר מרהיב או ייחודי, אבל טוב מאוד ופשוט מאוד.הערה של cookies1
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2ריבס, קצוץ טרי או קפואעוגת שוקולד מנטה וופיעוגת שוקולד מנטה וופי2ריבס, קצוץ טרי או קפואעוגיות שוקולד צ'יפס תאריך אגוזעוגיות שוקולד צ'יפס תאריך אגוז2ריבס, קצוץ טרי או קפואעוגיות שוקולד-חמאת בוטנים צ'יפסעוגיות שוקולד-חמאת בוטנים צ'יפס2ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 1/2 כוסות JIF® Extra crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra crunchy חמאת בוטנים2ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 1/2 כוסות JIF® Extra crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra crunchy חמאת בוטנים2ריבס, קצוץ טרי או קפואמאפינס תירס מלוחיםמאפינס תירס מלוחים2ריבס, קצוץ טרי או קפואעוגיות שיבולת שועל חמאת בוטניםעוגיות שיבולת שועל חמאת בוטנים2ריבס, קצוץ טרי או קפואהצג מתכון להדפסההצג מתכון להדפסה2ריבס, קצוץ טרי או קפואאל תחמיצו מתכוןאל תחמיצו מתכון2ריבס, קצוץ טרי או קפואעדכוני מתכוןעדכוני מתכון2ריבס, קצוץ טרי או קפואעוגיות שיבולת שועל עם שבבי וניל מלוחיםעוגיות שיבולת שועל עם שבבי וניל מלוחים2ריבס, קצוץ טרי או קפואבאשר לתוצאות, העוגיות יצאו די טוב. שום דבר מרהיב או ייחודי, אבל טוב מאוד ופשוט מאודבאשר לתוצאות, העוגיות יצאו די טוב. שום דבר מרהיב או ייחודי, אבל טוב מאוד ופשוט מאוד1הערההערה1הערההערה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקראשית, פעימה של חמאה רכה עד שמנת. מוסיפים 1 כוס סוכר ו 1/2 כוס סוכר חום ומערבבים היטב. לאחר מכן, להוסיף 2 ביצים (1 בכל פעם) ו 1 כפית תמצית ונילראשית, פעימה של חמאה רכה עד שמנת. מוסיפים 1 כוס סוכר ו 1/2 כוס סוכר חום ומערבבים היטב. לאחר מכן, להוסיף 2 ביצים (1 בכל פעם) ו 1 כפית תמצית וניל200627 ביוני27 ביוני2ריבס, קצוץ טרי או קפואניווט פוסטניווט פוסט2ריבס, קצוץ טרי או קפואניוזלטר שבועיניוזלטר שבועי

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם בחירה מצוינת לעוגיות. מתוק מבעבע פרוסקו לא להציף סוכר פשוט או עוגיות חמאה קצרות, מתוק קרם שרי משלים עוגיות מתובל, ואת הערות nutty של מדיירה להתאים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "