קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות21
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות שוקולד צ'יפס

עוגיות שוקולד צ'יפס
עוגיות שוקולד צ'יפס דובדבן לוקח בערך 30 דקות מתחילתו ועד סופו. לקינוח הזה יש 292 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 21 מנות סועדים.. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה מ טעם הבית דורש קליפת תפוז, מלח, מים וקמח. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 20%. ציון זה לא כל כך מרהיב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עוגיות שוקולד צ'יפס, עוגיות שוקולד צ'יפס, ו עוגיות שוקולד צ'יפס.

הוראות

1
בקערה קטנה משרים דובדבנים במים חמים למשך 10 דקות לפחות.
מרכיבים שתצטרך
דובדבניםדובדבנים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בינתיים, בקערה גדולה, שמנת את הקיצור, החמאה והסוכרים עד שהם בהירים ותפוחים. מקציפים פנימה את הביצים, קליפת התפוז והווניל.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
קיצורקיצור
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
שלב את שיבולת השועל, הקמח, הסודה לשתייה, הקינמון והמלח; מוסיפים בהדרגה לתערובת מוקרמת ומערבבים היטב. מערבבים פנימה את השוקולד צ ' יפס והדובדבנים עם נוזל.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
סודה לשתייהסודה לשתייה
דובדבניםדובדבנים
קינמוןקינמון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שיבולת שועלשיבולת שועל
מלחמלח
4
זרוק על ידי כפות מעוגלות 2 פנימה. בנפרד על גבי ניירות אפייה לא משומנים.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים בחום של 350 מעלות למשך 12-14 דקות או עד שהקצוות משחימים קלות. מגניב במשך 1 דקה לפני הסרת מחבתות כדי מתלים תיל.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו., יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירות המובילות שלי לעוגיות שוקולד צ ' יפס. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם האחוזה של נ.ו. ג ' ונסון עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "