קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות48
ציון בריאות1
מגזין

עוגיות שיבולת שועל טעונות

עוגיות שיבולת שועל טעונות
מתכון זה מספק 48 מנות. עם 178 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 9g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם סוכר של ממתקים, סודה לשתייה, תמצית vanillan, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. נסו עוגיות שיבולת שועל טעונות, עוגיות שיבולת שועל טעונות, ו עוגיות שיבולת שועל טעונות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
גריז 1 או יותר סדינים עוגיות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
באמצעות מיקסר, שמנת החמאה, קיצור וסוכר חום.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
קיצורקיצור
חמאהחמאה
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
4
מוסיפים את הביצים ומכים עד שהתערובת בצבע בהיר.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
5
תוסיף את חלב החמאה.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
6
לנפות יחד את הקמח, סודה לשתיה, מלח, אבקת אפייה, זנגביל, אגוז מוסקט, קינמון, ציפורן allspice בקערה אחרת; מערבבים את החומרים יבשים לתערובת החמאה. מקפלים את שיבולת השועל, צימוקים, אגוזי מלך ווניל. טיפה על ידי ערימות כפית, 2 סנטימטרים זה מזה, על גבי סדינים עוגיות.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
קינמוןקינמון
שיבולת שועלשיבולת שועל
צימוקיםצימוקים
ונילוניל
אגוזי מלךאגוזי מלך
חמאהחמאה
ציפורןציפורן
עוגיותעוגיות
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
7
אופים עד השחמה קלה, 12 עד 15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
בינתיים, להכין את הדובדבן: בסיר קטן, לחמם את החמאה על חום בינוני עד חום זהוב, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
9
הסר מהחום; מערבבים את הסוכר של ממתקים ווניל. מערבבים מספיק מים (3 עד 4 כפות) כדי להפוך את עקביות טפטוף הדובדבן.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ונילוניל
ציפויציפוי
מיםמים
10
טפטוף על העוגיות החמות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר מנופה של ממתקיםסוכר מנופה של ממתקים2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז11 קילו קישואים,אגוז מוסקט טחון טריאגוז מוסקט טחון טרי5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל לבישול מהירשיבולת שועל לבישול מהיר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1stickחמאה מומלחתחמאה מומלחת1stickחמאה מומלחת, מתרככתחמאה מומלחת, מתרככת11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקיצור ירקותקיצור ירקות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים