קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת אגוזי לוז

עוגת אגוזי לוז
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו עוגת צרור אגוזי לוז. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 335 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן. מתכון זה משמש 8. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם קמח, סוכר, אגוזי לוז טחונים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 16%, וזה לא כל כך מדהים. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם עוגת אגוזי לוז, עוגת קרם אגוזי לוז שמנת חמוצה, ו עוגת שמנת חמוצה-אגוזי לוז.

הוראות

1
בקערה, חמאת שמנת וסוכר. מקציפים ביצים ומוציאים.
מרכיבים שתצטרך
חלץחלץ
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב קמח ואבקת אפייה. מערבבים פנימה אגוזים ושוקולד צ ' יפס; מוסיפים לתערובת מוקרמת ומערבבים עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
אבקת אפייהאבקת אפייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
אגוזיםאגוזים
3
יוצקים לתבנית צינור מחורצת משומנת של 6 כוסות.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
אופים בחום של 350 אפים למשך 30-35 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהתבנית לרשת להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לעוגת בונדט. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "