קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת בראוני

עוגת בראוני
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים אמריקאים, אז נסו פאי בראוניז. אתה מקבל קינוח שמגיש 8. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 9 גרם חלבון, 30 גרם שומן, ובסך הכל 623 קלוריות. אם יש לך אפיית קקאו, סוכר, סירופ שוקולד ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 33%. ציון זה לא כל כך גדול. מתכונים דומים: עוגת בראוני, עוגת בראוני, ו עוגת בראוני.

הוראות

1
בקערה, מכים ביצים.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים סוכר, חמאה ווניל.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
חמאהחמאה
סוכרסוכר
3
מערבבים את הקמח, הקקאו והמלח; מוסיפים לקערה ומקציפים עד לקבלת תערובת אחידה. מערבבים פנימה שוקולד צ ' יפס ואגוזים.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
אגוזיםאגוזים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מורחים לתוך 9-ב משומן. צלחת פאי.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
5
אופים בחום של 350 כוס (325 כוס אם משתמשים בצלחת פאי זכוכית) למשך 30-35 דקות או עד להתייצבות. מצננים לחלוטין לפני החיתוך. אם תרצה, מעל פרוסות אישיות עם גלידה ומזלפים סירופ שוקולד.
מרכיבים שתצטרך
סירופ שוקולדסירופ שוקולד
גלידהגלידה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: Vin Santo, קציר מאוחר ריזלינג, Lambrusco Dolce

וין סנטו, קציר מאוחר ריזלינג ולמברוסקו דולצ ' ה הם הבחירות המובילות שלי לפאי. כל היינות האלה מתוקים, וזה חשוב מכיוון שהיין בדרך כלל צריך להיות מתוק יותר מהאוכל שאתה משתלב איתו. אתה יכול לנסות רומבאואר קליפורניה זינפנדל ( חצי בקבוק). הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-20 דולר לבקבוק.
רומבאואר קליפורניה זינפנדל (חצי בקבוק)
רומבאואר קליפורניה זינפנדל (חצי בקבוק)
זינפנדל קליפורניה הקלאסי שלנו הוא סגול כהה-אודם, עם גוון ארגמן בוהק. על האף, ניחוחות מרוכזים של אוכמניות ופטל מתמזגים עם ציפורן ותבלינים. טעמים שופעים של פטל, ריבת אוכמניות, שזיפים ווניל מציפים את החיך, ואחריהם נגיעות של פלפל לבן ברקע. טאנינים מפוארים ועגולים ואורך רב יוצרים גימור רענן ומפתה.