קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות3
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג המולד
מגזין

עוגת ג'ינג'ר

עוגת ג'ינג'ר
חג המולד יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם מולסה, קמח, מלח וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 28%. ציון זה הוא רע למדי. לוקס זנגוויל הבית לקשט המפלגה & זנגוויל כמהין מרטיני, עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר שמנת, ו חטיפי עוגיות ג'ינג'ר עם קרם חמאה ג' ינג'ר דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
משמנים שלושה 9 אינץ'. מחבתות אפייה עגולות. מרפדים בנייר שעווה; משמנים ומקמחים את הנייר. בקערה גדולה, חמאת שמנת וסוכר עד אור רכה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
2
מוסיפים ביצים, אחת אחת, ומקציפים היטב לאחר כל הוספה. מקציפים מולסה.
מרכיבים שתצטרך
מולסהמולסה
ביצהביצה
3
שלב את הקמח, הג ' ינג ' ר, הסודה לשתייה, הקינמון והמלח; מוסיפים לתערובת המוקרמת לסירוגין עם חלב. כפית לתוך מחבתות מוכן.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
מלחמלח
4
אופים בחום של 350 מעלות למשך 20-25 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהמחבתות למתלים כדי להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
5
בקערה קטנה מקציפים גבינת שמנת וחמאה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מוסיפים קליפת לימון. מקציפים בהדרגה את הסוכר של הקונדיטורים עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
קליפת לימוןקליפת לימון
7
מניחים עוגה אחת על מגש הגשה.
8
מורחים בכ - 2/3 כוס ציפוי; חזור על שכבות פעמיים. בקירור עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך8876 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנת, מרוכךחבילת גבינת שמנת, מרוכך2ביציםביצים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

טורטה עובד ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.