קושימומחה
מוכן ב13 שעות, 25 דק.
מנות12
ציון בריאות2
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת גבינה שוקולד

עוגת גבינה שוקולד
עוגת גבינה שוקולד הוא קינוח המשמש 12. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 8 גרם חלבון, 38 גרם שומן, ובסך הכל 509 קלוריות. 92 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. לכו לחנות ואספו קקאו, פירורי קרקר גרהם, קקאו ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. זמן הכנת המתכון כ 13 שעות ו -25 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון מדהים של 31%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עוגת גבינה מסקרפונה שוקולד לבן עם קרמל מלוח ותוספת שוקולד, עוגת גבינה שוקולד לבן משיש שוקולד, ו שוקולד, עוגת גבינה שוקולד צ'יפס.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 350 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
להכנת הבסיס, מעבדים את פצפוצי הגרהם ליצירת פירורים מחוספסים ואז מוסיפים את החמאה והקקאו. מעבדים שוב עד שהוא הופך לפירורים לחים ומתגבשים ואז מטים אותם לתבנית. לחץ את הפירורים לתחתית התבנית ליצירת בסיס אחיד והכניס למקפיא בזמן שאתה מכין את המילוי.
מרכיבים שתצטרך
קרקריםקרקרים
חמאהחמאה
אבקת קקאואבקת קקאו
בסיסבסיס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
שים קומקום לרתיחה.
4
ממיסים את השוקולד במיקרוגל או בסיר כפול, ומניחים בצד להתקרר מעט.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
ציוד שתשתמש בו
דוד כפולדוד כפול
מיקרוגלמיקרוגל
5
מקציפים את גבינת השמנת כדי לרכך אותה, ואז מוסיפים את כוח הסוכר והקרם, ומקציפים שוב לאיחוד. מקציפים פנימה את כל הביצים ואז את החלמונים, ואת השמנת החמוצה. לבסוף מוסיפים את הקקאו המומס במים חמים ושוקולד מומס ומערבבים לבלילה חלקה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ביצהביצה
שוקולדשוקולד
פודינגפודינג
אבקת קקאואבקת קקאו
סוכרסוכר
מיםמים
חלמון ביצהחלמון ביצה
6
מוציאים את תבנית הקפיץ מהמקפיא ומרפדים את החלק החיצוני של התבנית בשכבה טובה של ניילון נצמד, ואז שכבה נוספת של נייר כסף חזק מעל זה. זה יגן עליו מפני אמבט המים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
7
שב את תבנית הקפיץ בתבנית צלייה ושפוך פנימה את מילוי עוגת הגבינה. ממלאים את מחבת צלייה עם מים רותחים רק לבוא בערך חצי הדרך את תבנית העוגה ואופים בתנור במשך 45 דקות עד 1 שעה. החלק העליון של עוגת הגבינה צריך להיות מוגדר, אבל מתחת עדיין צריך להתנדנד אליו.
מרכיבים שתצטרך
עוגת גבינה מילויעוגת גבינה מילוי
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
תנורתנור
טופס עוגהטופס עוגה
8
קלף את נייר הכסף ונצמד לעטיפת הסרט והושיב את עוגת הגבינה בתבנית שלה על מתלה להתקררות. מכניסים למקרר ברגע שהוא כבר לא חם, ומשאירים להתייצבות, מכוסה בניילון למשך הלילה.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
9
תנו לו לאבד את הצמרמורת לפני שתפרקו את עוגת הגבינה להגשה.
10
להכנת רוטב השוקולד: ממיסים בעדינות רבה את השוקולד הקצוץ, השמנת והסירופ. כשהשוקולד כמעט נמס, מורידים את האש ומקציפים אותו לרוטב חלק.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פאדג ' חםרוטב פאדג ' חם
שוקולדשוקולד
קרםקרם
סירופסירופ
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
11
תנו לו להתקרר מעט, ושפכו אותו על עוגת הגבינה השוקולד על צלחת ההגשה שלה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד

מרכיבים

85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד מריר, קצוץ דקשוקולד מריר, קצוץ דק1מקלות2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1(יכול להיות או להרחיק)קקאו, מומס ב 1 כף מים חמיםקקאו, מומס ב 1 כף מים חמים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קקאוקקאו5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת פודינגאבקת פודינג11 קילו קישואים,סירופ תירס כההסירופ תירס כהה3largesחלמוניםחלמונים3largesביציםביצים3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס מיץ לימון טרי (בערך 2 לימונים גדולים)1/2 כוס מיץ לימון טרי (בערך 2 לימונים גדולים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד מריר או חצי-מתוק, קצוץ קטןשוקולד מריר או חצי-מתוק, קצוץ קטן1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר superfineסוכר superfine

יין מומלץ: יציאת Ruby

רובי פורט הם הבחירות המובילות שלי לעוגת גבינה שוקולד. לרובי פורט יש מספיק מתיקות ותעוזה כדי להחזיק את עוגת הגבינה השוקולד. אתה יכול לנסות את נ.ב. האנט קאנטרי כרמים רובי פורט אסטייט בבקבוקים. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
נ. ב. האנט קאנטרי ויניארדס רובי פורט אסטייט בבקבוקים
נ. ב. האנט קאנטרי ויניארדס רובי פורט אסטייט בבקבוקים
מועדף אישי של מנהל ייצור היין שלנו ג ' ונתן האנט. הרם את הרגליים אחרי העבודה או אחרי ארוחת הערב, ללגום את נמל האודם שלנו ולהירגע. יין זה כולל תווי פירות יער עשירים וגימור ארוך וחלק. נמל האודם החלק והלבבי שלנו מתחיל בתערובת של יינות קורוט נואר וצ ' מבורסין. לאחר מכן אנו מחזקים את התערובת עם ברנדי ענבים 100% (משקאות חריפים מזוקקים) וממתיקים אותה כדי להביא את כל הטעמים לאיזון מושלם. מגישים בטמפרטורת החדר הקרירה.