קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות12
ציון בריאות4
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג הפסחא
מגזין

עוגת גזר קלאסית

עוגת גזר קלאסית
עוגת גזר קלאסית היא לקטו אובו צמחוני ומספק כ 12 מנות. מנה אחת מכילה 559 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 27 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט שלך חג הפסחא אירוע. 2222 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. אם יש לכם סודה לשתייה, סוכר קונדיטורים, קינמון טחון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה עובד טוב כמו קינוח זול למדי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 5 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 49%. הציון הזה די טוב. עוגת גזר קלאסית, עוגת גזר קלאסית, ו עוגת גזר קלאסית דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מסננים אננס, שומרים 2 כפות מיץ (זורקים את המיץ שנותר או שומרים לשימוש אחר). בקערה גדולה מקציפים את הגזר, הביצים, הסוכרים, השמן, האננס והמיץ השמור עד לקבלת תערובת אחידה. בקערה קטנה שלבו את הקמח, הסודה לשתייה, הקינמון והמלח; מקציפים בהדרגה לתערובת אננס עד לקבלת תערובת אחידה. מערבבים פנימה אגוזי מלך.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
אננסאננס
קינמוןקינמון
גזרגזר
אגוזי מלךאגוזי מלך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיץמיץ
ביצהביצה
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מעבירים ל-13 אינץ ' משומן. 9 אינץ'. תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אופים בחום של 350 אפים למשך 35-40 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים על רשת.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
4
לקבלת זיגוג, בקערה גדולה, היכו גבינת שמנת וחמאה עד חלקה. מקציפים וניל. מקציפים בהדרגה את הסוכר של הקונדיטורים עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
גבינת שמנתגבינת שמנת
ציפויציפוי
ונילוניל
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מורחים על העוגה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות כל) גבינת שמנת, מרוכךחבילות כל) גבינת שמנת, מרוכך4ביציםביצים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול אננס כתוש unsweetenedיכול אננס כתוש unsweetened0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לעוגת גזר. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את נ. ב. סולרה קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.