קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 10 דק.
מנות12
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג המולדקיץ
מגזין

עוגת גלידת מנטה Candyland

עוגת גלידת מנטה Candyland
עוגת גלידת מנטה Candyland עשויה להיות בדיוק הקינוח שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 14 גרם חלבון 50 גרם של שומן, וסך הכל 980 קלוריות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. אם יש לך מים, unbleached כל המטרה קמח, סוכריות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 70 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה מושלם עבור חג המולד. זמן הכנת המתכון כ 6 שעות ו-10 דקות. מתכונים דומים: עוגת גלידה תוצרת בית, עוגת גלידת קינמון, ו עוגת פאי תפוחים מטוגן גלידה.

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2(חוֹרֶף)סירופ תירס קלסירופ תירס קל1גדולביצה, טמפרטורת החדרביצה, טמפרטורת החדר3בצל צהוב בינוני, קצוץ(אודות) מנטה מקל גלידה, מעט מרוכך(אודות) מנטה מקל גלידה, מעט מרוכך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקממתקים שונים (כגון סוכריות גומי פרוסות, טיפות תבלינים, סוכריות מנטה שבדיות, סוכריות מנטה חמאה, ממתקי סלע, וחתיכות קנדי קיין)ממתקים שונים (כגון סוכריות גומי פרוסות, טיפות תבלינים, סוכריות מנטה שבדיות, סוכריות מנטה חמאה, ממתקי סלע, וחתיכות קנדי קיין)0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים6(חוֹרֶף)צ'יפס שוקולד מריר או חצי צ' יפסצ'יפס שוקולד מריר או חצי צ' יפס3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה unbleachedקמח לכל מטרה unbleached1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 1/2 מקלות) חמאה ללא מלח(1 1/2 מקלות) חמאה ללא מלח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קקאו לא ממותקאבקת קקאו לא ממותק2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

גלידה עובדת ממש טוב עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם Nv Solera. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.