קושימומחה
מוכן ב24 שעות, 45 דק.
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

עוגת גלידת מנטה אוריאו

עוגת גלידת מנטה אוריאו
עוגת גלידת מנטה אוראו דורשת כ 24 שעות ו-45 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 6 גר' של חלבון, 24 גרם של שומן, וסך הכל 541 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. אם יש לכם שוט מגניב, גלידת פצפוצי שוקולד מנטה גל, ציפוי פאדג', וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. קיץ יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. עם כפית ציון של 28% המנה הזאת די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : מנטה אוראו בראוני עוגת גלידה, עוגת גלידת שוקולד צ'יפס בטעם מנטה, ו עוגת שוקולד בטעם מנטה ועוגת שוקולד עם קצפת עם גבינת שמנת.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירה הראשונה שלי לעוגיות אוריאו. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם ן NV ג ' ונסון. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "