קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות6
מגזין

עוגת דבש יוונית

עוגת דבש יוונית
זה עובד טוב כמו קינוח במחיר סביר. אם יש לכם סוכר, דבש, חמאה וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. . נסו דבש בסגנון יווני ועוגת פיסטוק, 100% עוגת זוקיני שוקולד מחיטה מלאה עם יוגורט יווני גנאש שוקולד דבש, ו עוגת דבש אגוז יוונית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). שמן וקמח 9 אינץ ' מחבת מרובעת.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
2
מערבבים את הקמח, אבקת אפייה, מלח, קינמון וקליפה כתומה. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
גרידה כתומהגרידה כתומה
קינמוןקינמון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
3
בקערה גדולה, שמנת יחד את החמאה 3/4 כוס סוכר עד אור ורך. הכה בביצים אחד בכל פעם. הכה בתערובת הקמח לסירוגין עם החלב, ערבוב רק עד incorporated. מערבבים באגוזים.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי מלךאגוזי מלך
חמאהחמאה
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
יוצקים הבלילה למחבת מוכנה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
אופים בתנור שחומם מראש במשך 40 דקות, או עד שקיסם מוכנס למרכז העוגה יוצא נקי. אפשר להתקרר במשך 15 דקות, ולאחר מכן לחתוך לצורות יהלום.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
6
יוצקים סירופ דבש על העוגה.
מרכיבים שתצטרך
דבשדבש
סירופסירופ
1
בסיר, לשלב דבש, 1 כוס סוכר ומים. להביא לרתיחה ומבשלים 5 דקות. מערבבים במיץ לימון, מביאים לרתיחה ומבשלים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
דבשדבש
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)3ביציםביצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים11 קילו קישואים,1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים11 קילו קישואים,גרידה כתומהגרידה כתומה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

יווני בתפריט? נסה זיווג עם Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. אתה יכול לנסות Skouras סנט ג ' ורג ' Agiorgitiko. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.