קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת דלעת ספייס שכבת עם ציפוי קרמל וגבינת שמנת

עוגת דלעת ספייס שכבת עם ציפוי קרמל וגבינת שמנת
, המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 549 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 18 גרם של שומן כל אחד. אם יש לכם אבקת סוכר, שמן צמחי, תמצית vanillan, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו עוגת שכבות פקאן ספייס עם ציפוי גבינת שמנת, חמאה ספייס שכבת עוגה עם ציפוי גבינת שמנת סוכר חום, ו עוגות דלעת ספייס עם ציפוי גבינת שמנת קרמל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 177°. חמאה וקמח שני מחבתות עוגה 9 אינץ 'עם 1 1/2 אינץ' - צדדים גבוהים, הקשה על כל קמח עודף.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
להקציף הראשון 9 מרכיבים בקערה גדולה. באמצעות מיקסר חשמלי, לנצח דלעת, סוכר, ושמן בקערה גדולה אחרת.
מרכיבים שתצטרך
דלעתדלעת
סוכרסוכר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
מקציףמקציף
קערהקערה
3
הוסף ביצים 1 בכל פעם, מכה לשלב בין תוספות.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
4
מערבבים בקליפה כתומה.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
5
להוסיף תערובת קמח; לנצח על מהירות נמוכה רק כדי להתמזג. מחלקים את הבלילה בין מחבתות מוכנות.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
6
אופים עוגות עד tester מוכנס למרכז יוצא נקי, על 33 דקות. מגניב מחבתות 10 דקות. הפוך על מתלה, ואז להפוך את הצד העליון למעלה מגניב לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
1
מפזרים 1/2 כוס אבקת סוכר מעל החלק התחתון של מחבת nonstick קטן. מבשלים מעל חום בינוני עד שהסוכר נמס (לא מערבבים). המשך לבשל עד הסוכר הופך ענבר עמוק, ערבוב מדי פעם, על 2 דקות. בזהירות לערבב 1/2 כוס קרם, וניל, ומלח (תערובת יהיה בועות במרץ). מערבבים עד שכל פיסות קרמל להתמוסס. מערבבים הנותרים 1 כף קרם. מסננים לתוך קערה קטנה. קרמל קר לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
סיביות קרמלסיביות קרמל
קרמלקרמל
ונילוניל
קרםקרם
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
2
מנפים את שאריות אבקת הסוכר לקערה בינונית. באמצעות מיקסר חשמלי, מקציפים גבינת שמנת וחמאה בקערה גדולה. בהדרגה להכות באבקת סוכר. מקציפים בקרמל מקורר. מכסים ומקררים ציפוי עד המשרד מספיק כדי להפיץ, על 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
גבינת שמנתגבינת שמנת
ציפויציפוי
קרמלקרמל
חמאהחמאה
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
3
באמצעות סכין משונן ארוך, לקצץ חולצות מעוגלות מעוגות.
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן
4
מניחים שכבת עוגה 1 על צלחת עוגה, בצד לחתוך.
5
מורחים ציפוי 3/4 כוס מעל.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
6
מניחים שכבת עוגה שנייה,לחתוך את הצד למטה, על גבי ציפוי. מכסים את החלק העליון ואת הצדדים של העוגה עם הנותרים ציפוי, יצירת משטח חלק. לעשות קדימה: יכול להתבצע 2 ימים קדימה. מכסים עם כיפת עוגה או קערה גדולה וצינה.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
בואו לעמוד בטמפרטורת החדר 2 שעות לפני ההגשה.
8
מפזרים קליפת תפוז מסוכרת מעל העוגה.
מרכיבים שתצטרך
קליפת תפוז מסוכרתקליפת תפוז מסוכרת
9
חותכים לפרוסות ומגישים.
10
זמין עונתית ברוב הסופרמרקטים וכל השנה בחנויות מזון מיוחדות ומ chefshop.com.

מרכיבים

7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים12ריבס, קצוץ טרי או קפואקליפת תפוז מסוכרתקליפת תפוז מסוכרת425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דלעת טהורהדלעת טהורה11 קילו קישואים,יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנת, טמפרטורת החדרחבילת גבינת שמנת, טמפרטורת החדר4largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)0(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע0(יכול להיות או להרחיק)הל קרקעהל קרקע0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקהשמנת מתוקה0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי2(יכול להיות או להרחיק)קליפת תפוז מגוררת דקקליפת תפוז מגוררת דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תיבת אבקת סוכר, מחולקתיבת אבקת סוכר, מחולק0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1/2 מקל) חמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר(1/2 מקל) חמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות