קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות12
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת השוקולד הטובה ביותר עם ציפוי פאדג'

עוגת השוקולד הטובה ביותר עם ציפוי פאדג'
עוגת השוקולד הטובה ביותר עם ציפוי פאדג'היא צמחוני קינוח. והוא יספק כ 12 מנות. מנה זו מכילה סביב 6 גר' של חלבון, 28 גרם של שומן, וסך הכל 599 קלוריות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו מים, סודה לשתייה, חלב חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 15 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. מתכונים דומים: יום עמוס עוגת שוקולד עם ציפוי פאדג, עוגת שוקולד פאדג'עם ציפוי מלאך, ו עוגת שוקולד פאדג'עם ציפוי קרם חמאה וניל וזיגוג גנאש שוקולד.

הוראות

1
מחממים תנור ל 177°. גריז וקמח בתחתית וצדדים של מחבת 13x9 אינץ', שני מחבתות עוגה עגולות 9 אינץ', או שלושה מחבתות עוגה עגולות 8 אינץ'. בקערה גדולה, לנצח את כל מרכיבי העוגה עם מיקסר חשמלי על מהירות נמוכה 30 שניות, גירוד קערה כל הזמן. הכה במהירות גבוהה 3 דקות, גירוד קערה מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
תנורתנור
מחבתמחבת
2
יוצקים למחבת (ים).
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
אופים מלבן 40 עד 45 דקות, סיבובים 30 עד 35 דקות או עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא נקי. מלבן מגניב במחבת על מתלה קירור. סיבובים מגניב 10 דקות; להסיר מחבתות מתלה קירור. מגניב לגמרי.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
מחבתמחבת
4
ב 2 1/2-סיר ליטר, לערבב את כל החומרים זיגוג למעט וניל.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
ונילוניל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
חום לרתיחה מתגלגלת, ערבוב מדי פעם. להרתיח 1 דקה בלי לערבב.
6
מניחים סיר בקערת קרח ומים. מקציפים עד ציפוי הוא חלק ומפיץ; מערבבים ב וניל. מלבן כפור או מילוי ושכבות כפור עם ציפוי.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
ונילוניל
מיםמים
קרחקרח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2ביציםביצים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל המטרה זהבקמח לכל המטרה זהב1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(או ½ כוס) חמאה ללא מלח, חתוכה לקוביות(או ½ כוס) חמאה ללא מלח, חתוכה לקוביות113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד אפייה לא ממותק, נמס, מקוררשוקולד אפייה לא ממותק, נמס, מקורר11 קילו קישואים,דבש הדריםדבש הדרים2(יכול להיות או להרחיק)דבש הדריםדבש הדרים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הפס פרקר סנטה ברברה ריזלינג עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
Fess Parker Santa Barbara Riesling
Fess Parker Santa Barbara Riesling
הערות פרחוניות ופריחה כתומה, מתערבבים עם ניחוחות של הדר, אפרסק, יערה ומשמש קל על האף. על החיך תוכלו למצוא טעמים של אפרסק, משמש והדרים. טעמים אלה משלבים כדי לייצר ריזלינג יבש, אך מאוזן היטב.