קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות10
ציון בריאות3
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת זוקיני שוקולד

עוגת זוקיני שוקולד
עוגת זוקיני שוקולד דורשת בערך 1 שעה מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 448 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 21 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 10 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם שמן צמחי, מים, אבקת סוכרוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מובא לך על ידי Go חלב חינם. וזה לא כל כך מצוין. נסו 100% עוגת זוקיני שוקולד מחיטה מלאה עם יוגורט יווני גנאש שוקולד דבש, עוגת זוקיני שוקולד יוגורט יוונית עם ציפוי שוקולד, ו עוגת שוקולד זוקיני בריאה עם ציפוי שוקולד אבוקדו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 177°, משמנים מחבת 9X13 " עם ספריי nonstick.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מערבבים פשתן ומים בצלחת קטנה, להפריש.לנפות סודה לשתיה, קמח, קקאו ותבלינים, סט aside.In קערת ערבוב, לערבב מרגרינה, שמן, סוכר, פשתן ותערובת מים soymilk.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה
סוימילקסוימילק
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
זרעי פשתןזרעי פשתן
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
3
מוסיפים את המרכיבים היבשים לסירוגין עם הקישואים, ואז מקפלים בשוקולד צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
4
אופים 35-45 דקות או עד שקיסם שיניים מוכנס יוצא נקי, וטפטוף עם ציפוי אבקת שוקולד סוכר אם תרצה ... ליהנות!
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקנה סוכר גלם (לבדוק את הסוכר אם אתה מנסה לשמור את זה טבעוני)קנה סוכר גלם (לבדוק את הסוכר אם אתה מנסה לשמור את זה טבעוני)1(יכול להיות או להרחיק)יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקקאוקקאו2(חוֹרֶף)1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיני חלב שוקולד צ'יפס חינםמיני חלב שוקולד צ'יפס חינם2(חוֹרֶף)ארוחת פשתןארוחת פשתן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרגרינה נטויה מומסתמרגרינה נטויה מומסת0(יכול להיות או להרחיק)1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקsoymilk שוקולד כגון Soymilk אורגני ZenSoysoymilk שוקולד כגון Soymilk אורגני ZenSoy11 קילו קישואים,דבש הדריםדבש הדרים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות6(חוֹרֶף)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקערימות, של קישואים מגורדיםערימות, של קישואים מגורדים