קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 5 דק.
מנות12
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג המולד
מגזין

עוגת זנגביל ולימון קרד עם רוטב אוכמניות

עוגת זנגביל ולימון קרד עם רוטב אוכמניות
המתכון זנגביל ו לימון קרד עם רוטב אוכמניות יכול לספק את התשוקה הסקוטית שלך בערך 5 שעות ו-5 דקות. יש קינוח זה 739 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 31 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם סוכר חום זהוב, קליפת לימון, שמנת כבדה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מושלם עבור חג המולד. וזה לא כל כך יוצא מן הכלל. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : עוגת זנגביל & לימון קורט קצת W / רוטב אוכמניות, קטיפה כחולה, אוכמניות, וקאפקייקס לימון שמנת אוכמניות, ו עוגת לימון וענבים.

הוראות

1
Watch how to make this recipe.
2
Position rack in center of oven and preheat to 350 degrees F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
Spray 1 half-sheet pan with nonstick cooking spray. Line bottom of pan with parchment paper; spray paper. Sift flour and next 6 ingredients into medium bowl.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
קערהקערה
מחבתמחבת
4
Mix in crystallized ginger. Using an electric mixer, beat butter in large bowl until fluffy. Beat in brown sugar. Beat in eggs, 1 at a time. Gradually beat in molasses, followed by 1 cup boiling water.
מרכיבים שתצטרך
זנגביל מסוכרזנגביל מסוכר
סוכר חוםסוכר חום
מולסהמולסה
חמאהחמאה
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
5
Mix in grated lemon peel. Gradually mix in dry ingredients.
מרכיבים שתצטרך
קליפת לימוןקליפת לימון
6
Transfer batter to prepared pan.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
Bake until a tester inserted into the center of the cake comes out clean, about 20 to 25 minutes.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
Transfer to a rack to cool for 15 minutes. Run a knife around the pan sides. Turn out onto a rack and peel off paper. Cool and cut into 1-inch cubes.
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
מחבתמחבת
1
Using a trifle bowl, start with an even layer of gingerbread cubes, top with 1/3 of the lemon curd mixture, and 1/3 of the blackberry sauce. Repeat 2 more times. Top with remaining whipped cream. Cover and refrigerate for at least 4 hours or overnight before serving.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
אוכמניותאוכמניות
קרם לימוןקרם לימון
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
Place lemon curd in a large bowl. Fold in half of the whipped cream until combined. Refrigerate if not using immediately. Reserve remaining whipped cream for the top of the trifle.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
קרם לימוןקרם לימון
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
Place blackberries, sugar, and salt in a medium saucepan and cook until the berries are soft and the sugar has melted.
מרכיבים שתצטרך
אוכמניותאוכמניות
פירות יערפירות יער
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
Transfer to a blender and blend until smooth.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
5
Pour through a strainer into a bowl. Stir in the framboise and lemon juice. Set aside until ready to use.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
קערהקערה

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2pintsאוכמניות טריות, או 1 שקית אוכמניות קפואות, מופשראוכמניות טריות, או 1 שקית אוכמניות קפואות, מופשר3(חוֹרֶף)זנגביל גבישי טחוןזנגביל גבישי טחון3largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)framboise (ליקר פטל)framboise (ליקר פטל)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(ארוז) סוכר חום זהוב(ארוז) סוכר חום זהוב1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון2(חוֹרֶף)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת כבדה, ממותקת עם סוכר ווניל, מובסת לפסגות רכותשמנת כבדה, ממותקת עם סוכר ווניל, מובסת לפסגות רכות624אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרוש לימוןפרוש לימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון סחוט טרימיץ לימון סחוט טרי3(יכול להיות או להרחיק)קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק10(חוֹרֶף)(1 1/4 מקלות) חמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר(1 1/4 מקלות) חמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים רותחיםמים רותחים