קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת כיכר לימון-פשתן

עוגת כיכר לימון-פשתן
עוגת כיכר לימון-זרעי פשתן עשויה להיות רק הקינוח אותו אתם מחפשים. מתאים ל-12 ומחירו 24 סנט למנה מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 4 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל של 240 קלוריות. מתכון זה מן המתכונים שלי יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו תמצית ונילן, סודה לשתיה, סוכר מגורען, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 23%. הציון הזה לא כל כך גדול. נסו עוגת לימון, עוגת לימון, ו עוגת לימון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מצפים תבנית כיכר בגודל 8 על 4 אינץ ' בתרסיס בישול; מפזרים 1 כף סוכר מגורען. הניחו את התבנית בצד.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
3
מניחים זרעי פשתן בבלנדר או במטחנת קפה נקייה, ומעבדים עד לטחון כדי למדוד כ -6 כפות ארוחת זרעי פשתן; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
זרעי פשתןזרעי פשתן
קפהקפה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
4
שלב 1 כוס סוכר מגורען וביצים בקערה גדולה; מקציפים במהירות גבוהה של מערבל 3 דקות או עד שהתערובת סמיכה וחיוורת. כפית קלות קמח לתוך כוסות מדידה יבשות; רמה עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
סכיןסכין
בלנדרבלנדר
קערהקערה
5
שלב ארוחת זרעי פשתן, קמח, אבקת אפייה, סודה לשתיה ומלח; מערבבים היטב עם מטרפה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
זרעי פשתן טחוניםזרעי פשתן טחונים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
6
שלב חלב חמאה, שמן, קליפה ווניל.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
ונילוניל
בקרבקר
שמן בישולשמן בישול
7
מוסיפים תערובת קמח לתערובת הביצים לסירוגין עם תערובת חלב חמאה, מתחילים ומסתיימים בתערובת קמח.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
8
כפית הבלילה לתוך מחבת מוכנה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
אופים בחום של 350 למשך 55 דקות או עד שקטיף עץ המוחדר במרכז יוצא נקי. מצננים במחבת 5 דקות על רשת; מוציאים מהתבנית. מצננים לחלוטין על רשת.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
10
שלב אבקת סוכר ומיץ לימון; טפטוף מעל כיכר הלחם.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
מיץ לימוןמיץ לימון

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי פשתןזרעי פשתן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי2(יכול להיות או להרחיק)קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב חמאה דל שומןחלב חמאה דל שומן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות