קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות8
ציון בריאות11
מגזין

עוגת מזון מלאך ו ברי קצת

עוגת מזון מלאך ו ברי קצת
עוגת מזון אנג'ל ו ברי קצת יכול להיות רק סקוטי מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 329 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 1g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זה עובד טוב כמו קינוח די יקר. זה יהיה להיט בחג היום האם שלך. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -40 דקות. אם יש לך מיץ של תפוזים, אוכמניות, סוכר מגורען, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו לימון ברי מלאך עוגת מזון קצת, עוגת פירות אנג'ל, ו פירות יער ו עוגת מזון מלאך קרם (מתכונים דומים).

הוראות

1
מוסיפים את פירות יער לקערה יחד עם סוכר ומיץ תפוזים.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
פירות יערפירות יער
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בואו לשבת בטמפרטורת החדר במשך 15 עד 20 דקות, עד עסיסי.
3
בינתיים, מוסיפים את היוגורט והדבש לקערה. מערבבים עם כפית לערבב את הדבש להחליק כך התערובת תהיה מורחבת יותר.
מרכיבים שתצטרך
יוגורטיוגורט
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
חותכים את עוגת מזון מלאך לחתיכות גדולות באמצעות סכין משונן, ולהוסיף כשליש מהעוגה לתחתית צלחת זוטות בינונית.
מרכיבים שתצטרך
עוגת מזון מלאךעוגת מזון מלאך
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן
5
מוסיפים שכבה של פירות יער סירופ ולאחר מכן שכבה של יוגורט, הזמנת כמה כפיות של יוגורט לסוף. חזור על השכבות עד שאין לך יותר מרכיבים שנותרו. סיים את החלק העליון עם כמה כפיות של יוגורט במרכז ותותים טריים, שלמים.
מרכיבים שתצטרך
תותיםתותים
פירות יערפירות יער
יוגורטיוגורט
6
מכסים בניילון נצמד, ומקררים עד שמצונן, לפחות 1 שעה ועד לילה.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

העוגה עובדת ממש טוב עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "