קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

עוגת מזון מלאך עם קרם אספרסו מסקרפונה

עוגת מזון מלאך עם קרם אספרסו מסקרפונה
עוגת מזון מלאך עם אספרסו קרם מסקרפונה נטול גלוטן, ומספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 391 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 21 גרם שומן. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, לכי לחנות וקחי אבקת אספרסו מיידית, ליקר קפה, סוכר של ממתקים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יהיה להיט בחג היום האם שלך. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. עם כפית ציון של 12% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: עוגת מזון מלאך עם לימון-ג'ינג'ר מסקרפונה קרם & פירות טריים, עוגת מזון מלאך עם נוטלה טפטוף, תותים טריים & קרם מסקרפונה, ו אספרסו אנג'ל מזון עוגה.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מערבבים את המים ואבקת האספרסו בקערה גדולה להתמזג. מוסיפים את המסקרפונה. באמצעות מיקסר חשמלי, להכות את הקרם בקערה גדולה אחרת, תוך הוספת אבקת סוכר לאט, עד פסגות רכות טופס. באמצעות מרית גומי גדולה, לקפל 1/4 של קצפת לתוך תערובת mascarpone כדי להבהיר. לאחר מכן מקפלים את שאר הקצפת לתוך תערובת מסקרפונה.
מרכיבים שתצטרך
אספרסו מיידיאספרסו מיידי
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
לימון גומילימון גומי
מסקרפונהnameמסקרפונהname
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
חותכים את עוגת מזון מלאך לתוך 16 (1 אינץ עבה) טריזים. שמור כל עוגה שנותרה לשימוש נוסף.
מרכיבים שתצטרך
2 (1 אונקיה) אריזות ללא שומן וללא סוכר תערובת פודינג וניל (כגון Jell-O®)2 (1 אונקיה) אריזות ללא שומן וללא סוכר תערובת פודינג וניל (כגון Jell-O®)
4
מברשת 1 צד של כל טריז של עוגה עם ליקר. מסדרים 2 פלחי עוגה על כל צלחת. לגרוף את קרם האספרסו על גבי כל טריז של עוגה. אבק עם אבקת הקקאו ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
1 כוס אגוזי לוז טחונים דק1 כוס אגוזי לוז טחונים דק
3/4 כוס יוגורט תפוזים3/4 כוס יוגורט תפוזים
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם בחירה מצוינת לעוגה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "