קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות8
מגזין

עוגת מזון מלאך שקדים עם קרם אנגלייז ותותים מוקפצים

עוגת מזון מלאך שקדים עם קרם אנגלייז ותותים מוקפצים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגת מזון מלאך שקדים עם קרם אנגלייז ותותים קצף. והוא מתאים להגשה ל 16 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 245 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה יהיה להיט בחג היום האם שלך. גשו לסופר וקנו סוכר, תמצית ונילן, מיץ תפוזים ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו עוגת מזון מלאכים של אמא עם קרם אנגלייז בורבון, עוגה יבשה עם תותים וקרם אנגלייז, ו עוגת לימון ושקד עם תותים מוקפצים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-32
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
כדי להכין תותים, לשלב הראשון 4 מרכיבים בקערה. כיסוי וצינה 3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
תותיםתותים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
כדי להכין עוגה, מניחים שקדים ו 2 כפות סוכר מגורען במעבד מזון; דופק עד קצוץ דק. לנפות יחד את הקמח, אבקת סוכר, ומלח לקערה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
אבקת סוכראבקת סוכר
שקדיםשקדים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
4
מערבבים את תערובת השקדים עם תערובת קמח, ומניחים בצד. מקציפים חלבונים בקערה גדולה במהירות גבוהה של מיקסר עד קצף.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
שקדיםשקדים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
5
הוסף קרם של טרטר; לנצח עד פסגות רכות טופס.
מרכיבים שתצטרך
קרם טרטרקרם טרטר
6
הוסף 3/4 כוס סוכר מגורען, 1 כף בכל פעם, פועם עד פסגות נוקשות טופס.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
7
מפזרים את תערובת הקמח על תערובת הביצה הלבנה, 1/4 כוס בכל פעם; לקפל פנימה. מקפלים תמצית שקדים. כפית הבלילה למחבת צינור 10 אינץ ' ungreased, ולהתפשט באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
תמצית שקדיםתמצית שקדים
חלבוניםחלבונים
מורחיםמורחים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
אופים ב 325 במשך 1 שעה או עד מעיינות העוגה בחזרה כאשר נגע קלות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
בעוד העוגה אפייה, להכין את קרם אנגלייז.
10
שלב 2/3 כוס סוכר וחלמונים בסיר גדול, ערבוב עם מקצף עד מעורבב. בהדרגה להוסיף חלב למחבת, ערבוב כל הזמן עם מקצף. מבשלים מעל חום בינוני עד התערובת מעילה את הגב של כף (כ 8 דקות), ערבוב כל הזמן. מיד לשפוך תערובת לתוך קערה; מערבבים וניל. כיסוי וצינה (התערובת תתעבה כפי שהוא מתקרר).
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
סוכרסוכר
חלמון ביצהחלמון ביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
קערהקערה
מחבתמחבת
11
הפוך מחבת עוגה, מגניב במשך 40 דקות. לשחרר את העוגה מן הצדדים של מחבת באמצעות מרית מתכת צרה. הפוך את העוגה לצלחת.
ציוד שתשתמש בו
טופס עוגהטופס עוגה
מריתמרית
12
מגישים עם תותים ו crme anglaise.
מרכיבים שתצטרך
תותיםתותים

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגה מנופהקמח עוגה מנופה1(יכול להיות או להרחיק)קרם טרטרקרם טרטר10largesתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה8largesחלמוניםחלמונים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2(חוֹרֶף)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1% חלב דל שומן1% חלב דל שומן2(חוֹרֶף)1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה11 קילו קישואים,קליפת תפוז מגוררתקליפת תפוז מגוררת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים חתוכיםשקדים חתוכים2בצל צהוב בינוני, קצוץתותים פרוסיםתותים פרוסים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס