קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות12
ציון בריאות0
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת מלך מרדי גרא סופר קלה

עוגת מלך מרדי גרא סופר קלה
עוגת מרדי גרא מלך סופר קלה עשויה להיות רק קריאולית מתכון שאתה מחפש. והוא יספק כ 12 מנות. מנה זו מכילה סביב 6 גר' של חלבון, 13 גרם של שומן, וסך הכל 531 קלוריות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך צבע מאכל, חלב, צבע מאכל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו עוגת מרדי גרא קלה עם מילוי קינמון גבינת שמנת, עוגות עוגת מרדי גרא המלך: מתאים למלך ומלכה, ו עוגת מרדי גרא המלך (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). משמנים תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
פתח את פחיות בצק רול מתוק לפרוש את הבצק מכל פחית לתוך 3 גדילים. עבודה על משטח נקי, מניחים 3 קווצות בצק זה לצד זה ולאסוף אותם יחד כדי להפוך גדיל אחד גדול. מקפלים את זה לשניים, לגלגל מעט כדי להפוך את יומן שומן. חזור על צעדים עם הבצק הנותר.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
3
מניחים כל יומן על תבנית אפייה מוכנה וצורה לעשות טבעת, חופפים את הקצוות וצובטים אותם יחד כדי להפוך מעגל שלם. לטף את הבצק לצורה לפי הצורך כדי להפוך את הטבעת אפילו בגודל כל הדרך מסביב. מכסים ברפיון בנייר כסף.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
4
אופים בתנור שחומם מראש עד המשרד למגע וזהב חום, 50 עד 60 דקות. בדוק לעתים קרובות עבור doneness כך הטבעת לא overbake.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מניחים על מתלה תיל וקריר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
6
מניחים את טבעת העוגה על צלחת הגשה.
7
חותכים חריץ לאורך החלק הפנימי של הטבעת ולהכניס תינוק פלסטיק קטן, דוחף אותו רחוק מספיק לתוך העוגה כדי להיות מוסתר מן העין.
8
מחלקים את הזיגוג באופן שווה בין 4 קערות. מערבבים 1 כף חלב לתוך כל קערה כדי לדלל את הציפוי. השתמש בציפוי בקערה אחת כדי לטפטף על העוגה מקורר. לשלושת הקערות הנותרות של ציפוי, מערבבים צבע מאכל צהוב לתוך אחד וירוק לתוך אחר. מערבבים את צבע האוכל האדום והכחול יחד עם הציפוי בקערה שלישית כדי להפוך את ציפוי סגול.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזוןצבע מזון
ציפויציפוי
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
טפטוף העוגה עם כפור צהוב, ירוק וסגול בכל דפוס הרצוי. אבק את העוגה עם סוכריות צבעוניות ולקשט עם חרוזים, תינוקות פלסטיק נוספים, סרט מתולתל, ותכשיטים חגיגיים אחרים.
מרכיבים שתצטרך
סוכריות צבעוניותסוכריות צבעוניות