קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת מרנג אננס

עוגת מרנג אננס
עוגת מרנג אננס לוקח בערך 50 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 12 מנות עם 318 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ טעם הבית דורש אבקת אפייה, קמח, מלח ואגוזי מלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. זה עובד טוב כמו קינוח במחיר סביר מאוד. 1 אדם התרשמו מתכון זה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספונקולרי גרוע למדי של 18%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם פאי מרנג אננס, פאי מרנג אננס, ו עוגת מרנג קוקוס אננס.

הוראות

1
בקערה קטנה, חמאת שמנת ו 1/2 כוס סוכר עד אור רכה. מקציפים פנימה חלמונים ווניל.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב את הקמח, אבקת האפייה והמלח; מוסיפים לתערובת מוקרמת לסירוגין עם חלב, ומקציפים היטב לאחר כל הוספה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
מלחמלח
3
מורחים את הבלילה על החלק התחתון של שני משומנים ומקומחים 9 אינץ'. תבניות אפייה עגולות (הבלילה תהיה בערך 1/4 אינץ'. עבה); להפריש.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
בקערה גדולה נוספת מקציפים חלבונים במהירות בינונית עד שנוצרות פסגות רכות. מוסיפים בהדרגה את יתרת הסוכר, 1 כף בכל פעם, ומקציפים גבוה עד שנוצרות פסגות מבריקות ונוקשות וסוכר מומס.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מורחים מרנג באופן שווה על הבלילה; מפזרים אגוזי מלך.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי מלךאגוזי מלך
מורחיםמורחים
6
אופים בחום של 350 מעלות צלזיוס למשך 20-25 דקות או עד שהמרנג משחים קלות. מצננים במחבתות למשך 5 דקות; שחרר את קצוות העוגות מהמחבתות בעזרת סכין. בעזרת שתי מרית גדולות מוציאים בזהירות עוגות מהמחבתות; מצננים לחלוטין, מרנג כלפי מעלה, על מתלי תיל.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מריתמרית
סכיןסכין
7
בקערה קטנה מקציפים שמנת ווניל עד שנוצרות פסגות נוקשות. מקפלים פנימה אננס.
מרכיבים שתצטרך
אננסאננס
ונילוניל
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
מעבירים שכבת עוגה אחת לצלחת הגשה, בצד המרנג כלפי מעלה. מורחים בזהירות מילוי על מרנג; למעלה עם שכבת העוגה שנותרה. יש לאחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לעוגה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.