קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 50 דק.
מנות16
ציון בריאות6
מגזין

עוגת סוכריות חג

עוגת סוכריות חג
עוגת סוכריות חג יכול להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון זה מספק 16 מנות. עם 1151 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 25 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. אם יש לך אגוזי מלך, מים, סוכר חום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -50 דקות. מתכונים דומים: עוגיות סוכריות חג, עוגת סוכריות גומי, ו עוגת סוכריות גומי 1975.

הוראות

1
מחממים תנור ל 300 מעלות F (150 מעלות C). גריז 2 מחבתות.
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
תנורתנור
2
מניחים צימוקים לסיר גדול, מכסים במים, ומביאים לרתיחה. מכסים ומפחיתים את החום עד בינוני; מרתיחים עד צימוקים הם שמנמנים, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צימוקיםצימוקים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מסננים ומעבירים לקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מערבבים 1 כוס קמח לתוך צימוקים ומוסיפים טיפות מסטיק ואגוזי מלך; מערבבים למרכיבי המעיל עם קמח. לנצח חמאה, סוכר חום, וביצים יחד בקערה נפרדת עד שמנת; לערבב רסק תפוחים. מערבבים הנותרים 5 כוסות קמח, מלח, קינמון, ציפורן, ו allspice לתוך הבלילה. ממיסים סודה לשתייה ומים חמים בקערה קטנה ומערבבים לבלילה. מקפלים תערובת צימוקים מקופל לתוך הבלילה. מחלקים את הבלילה בין מחבתות כיכר מוכן.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
סוכר חוםסוכר חום
רסק תפוחיםרסק תפוחים
סוכריות גומיסוכריות גומי
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
קינמוןקינמון
צימוקיםצימוקים
אגוזי מלךאגוזי מלך
חמאהחמאה
ציפורןציפורן
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
קערהקערה
5
אופים בתנור שחומם מראש עד חום זהוב, 2 1/2 שעות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז6largesביציםביצים1בצל צהוב בינוני, קצוץקמח לכל מטרה, מחולקקמח לכל מטרה, מחולק2(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקע (אופציונלי)allspice הקרקע (אופציונלי)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קינמון טחוןקינמון טחון2(יכול להיות או להרחיק)ציפורן קרקע (אופציונלי)ציפורן קרקע (אופציונלי)1קילוגרםטיפות מסטיק (אין סוכריות שוש שחורות)טיפות מסטיק (אין סוכריות שוש שחורות)2בצל צהוב בינוני, קצוץ1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה ללא מלחחמאה ללא מלח7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרסק תפוחים לא ממותקרסק תפוחים לא ממותק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מים חמיםמים חמים