קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות10
דיאטותללא לקטוז
מגזין

עוגת ספוג פטל רול

עוגת ספוג פטל רול
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל רול עוגת ספוג פטל. והוא יספק כ 2 מנות. מנה אחת מכילה 966 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 22 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-32 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם סוכר "טיפה" את עוגת ספוג על, קמח, ריבת פטלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. עם כפית ציון 67% המנה הזאת טובה. נסו רול עוגת ספוג כתום, עוגת ספוג תות רול, ו עוגת ספוג וניל רול (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

עוגת ספוג עובדת ממש טוב עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם Nv Solera. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.