קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 20 דק.
מנות12
ציון בריאות0
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג המולד
מגזין

עוגת עץ חג המולד

עוגת עץ חג המולד
עוגת עץ חג המולד יכולה להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 12 . מנה אחת מכילה 221 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. גשו לסופר וקנו סוכר צבעוני, חתיכת קרטון מכוסה, קצפת ציפוי רך, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה יהיה להיט בחג המולד שלך. הכנת המנה לוקחת כ 4 שעות ו-20 דקות. נסו עוגת עץ חג המולד, עוגת קפה עץ חג המולד, ו מטבל עץ חג המולד (מתכונים דומים).

הוראות

1
תנור חום עד 177° (325°F למחבת כהה או לא מקל). להכין ולאפות עוגה לפי הוראות על תיבת למחבת 13x9 אינץ'. מגניב 10 דקות. הפעל סכין סביב הצדדים של מחבת כדי לשחרר עוגה; להסיר מחבת מתלה קירור. מגניב לגמרי, בערך 1 שעה. לטיפול קל יותר, להכניס למקרר או להקפיא עוגה 30 עד 60 דקות או עד המשרד.
ציוד שתשתמש בו
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
באמצעות סכין משונן, לחתוך מעוגל העליון את העוגה על פני השטח; מקום לחתוך בצד למטה. מאמצע צד אחד קצר, לעשות חתך אלכסוני לכל פינה בצד הנגדי, מה שהופך 3 חתיכות משולשות, כפי שמוצג בתרשים. הפוך צורת עץ על ידי סידור 2 חתיכות חיצוניות עם צדדים 13 אינץ ישר יחד על מגש מכוסה רדיד; ראש כפור.
ציוד שתשתמש בו
3 M&M ירוקים3 M&M ירוקים
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
3
הנח את החלק המרכזי למעלה.
4
מורחים שכבה דקה של ציפוי מעל וצדדים לאטום בפירורים. להכניס למקרר או להקפיא עוגה 30 עד 60 דקות כדי להגדיר ציפוי. כפור עוגה שלמה עם נותר ציפוי. לחץ על חתיכות קנדי קיין בקצה העץ כדי להפוך את הגזע.
מרכיבים שתצטרך
קנדי קייןקנדי קיין
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
4 פרוסות סלמי דקות4 פרוסות סלמי דקות
5
מפזרים סוכר צבעוני להיראות כמו ענפים. מסדרים סוכריות גומי על העוגה כדי להיראות כמו אורות או קישוטים. החנות מכוסה באופן רופף.
מרכיבים שתצטרך
סוכר לקשטסוכר לקשט
3 כוסות ציפוי וניל3 כוסות ציפוי וניל