קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות3
מגזין

עוגת פירות לאהוב

עוגת פירות לאהוב
מתכון זה מספק 16 מנות. עם 382 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 24 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג המולד שלך. אם יש לכם קמח לכל מטרה, ציפורן טחון, קינמון טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: מה שהם לא מלמדים בfoodwriting 101 (ולבסוף, Fruitcake לאהוב), עוגת פירות לבנה: עוגת פירות קלה של ננה ג'פסון, ו Fruktkaka (עוגת פירות שבדית .... לא כמו האמריקאי Fruitcake).

הוראות

1
מתלה מיקום במרכז התנור מחממים ל 177°. חמאה שני 8 1/2x4 1/2x2 1/2-מחבתות מתכת. ריסוס עם תרסיס nonstick; אבק עם קמח.
מרכיבים שתצטרך
2
מערבבים תאריכים ואת 5 המרכיבים הבאים בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
3
בואו לעמוד 15 דקות. מנפים קמח, אבקת אפייה, מלח כשר גס, אגוז מוסקט, ציפורן וקינמון לקערה בינונית אחרת.
מרכיבים שתצטרך
4
להקציף יוגורט ושמן בקערה קטנה. באמצעות מיקסר חשמלי, לנצח חמאה וסוכר בקערה גדולה עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים ביצים 1 בכל פעם, מכים היטב לאחר כל תוספת. הכה בתערובת קמח 3 תוספות לסירוגין עם תערובת יוגורט 2 תוספות, מתחיל ומסתיים בתערובת קמח. מערבבים אגוזי מלך, פיסטוקים, ותערובת פירות יבשים. מחלקים את הבלילה בין מחבתות מוכנות. חלק עליון.
מרכיבים שתצטרך
6
אופים עוגות עד tester מוכנס למרכזים יוצא נקי ועוגות מתחילים למשוך מן הצדדים של מחבתות, על 50 דקות. מגניב מחבתות 30 דקות. להפוך עוגות על מדפים. מגניב לגמרי. לעשות קדימה: יכול להיות מורכב עד 1 חודש קדימה. לעטוף בנייר כסף, ואז לצרף שקיות פלסטיק resealable. לאחסן בטמפרטורת החדר עד 3 ימים או להקפיא עד 1 חודש. עוגות קפואות מפשירות במקרר. הביאו לטמפרטורת החדר לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקליפה כתומה מסוכרת קצוצהקליפה כתומה מסוכרת קצוצה11 קילו קישואים,מלח גס כשרמלח גס כשר3largesביציםביצים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתאנים משימה מיובשות קצוצותתאנים משימה מיובשות קצוצות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ציפורן טחוןציפורן טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתמרים קצוצים מגולענים Medjoolתמרים קצוצים מגולענים Medjool10זיתים נרפאו בשמןזיתים נרפאו בשמן2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיסטוקים טבעיים ללא מלח מופגזיםפיסטוקים טבעיים ללא מלח מופגזים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט חלב מלא רגיליוגורט חלב מלא רגיל1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(11/2 מקלות) חמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר(11/2 מקלות) חמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוצים גסאגוזי מלך קצוצים גס2(חוֹרֶף)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן