קושימומחה
מוכן ב11 שעות
מנות12
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת קוקוס אמברוזיה

עוגת קוקוס אמברוזיה
עוגת קוקוס אמברוזיה עשויה להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 429 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 19 גרם של שומן למנה. מתאים ל-12 מנות. אם יש לכם קישוטים: קוקוס, חלב, תמצית קוקוס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. יום האם יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 11 שעות. נסו אמברוזיה קוקוס, אמברוזיה חדשה עם חלב חמאה-רוטב קוקוס, ו עוגת אמברוזיה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
לנצח חמאה במהירות בינונית עם מערבל לעמוד חשמלי כבד עד רכות; בהדרגה להוסיף סוכר, להכות היטב.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
3
מוסיפים חלמונים, 1 בכל פעם, מכים רק עד מעורבב לאחר כל תוספת.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
4
מערבבים יחד חלב וחלב קוקוס.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
חלב קוקוסחלב קוקוס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
5
מוסיפים תערובת קמח לתערובת חמאה לסירוגין עם תערובת חלב, מתחילים ומסתיימים בקמח. לנצח במהירות נמוכה עד מעורבב לאחר כל תוספת. מערבבים בתמציות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
6
מקציפים חלבוני ביצה ומלח במהירות גבוהה עד פסגות נוקשות טופס. מערבבים כשליש חלבונים ביצה לתוך הבלילה; מקפלים בחלבונים הנותרים. הבלילה כפית לתוך 3 משומן ו floured 9 אינץ מחבתות עוגה עגולות.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
מלחמלח
7
אופים ב 350 במשך 18 עד 22 דקות או עד מפרט עץ מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב מחבתות על מדפי תיל 10 דקות; להסיר מחבתות כדי מדפי תיל, מגניב לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
מניחים שכבת עוגה 1 על מגש הגשה. כפית 1/3 כוס וניל חמאה לתוך שקית פלסטיק zip-top. גזירה 1 בפינה של שקית לעשות חור קטן. צינור טבעת של ציפוי סביב שכבת עוגה רק בתוך הקצה העליון. למעלה עם חצי מילוי אמברוזיה, ולהתפשט לקצה הטבעת. למעלה עם שכבה שנייה של עוגה. חזור על הליך עם ציפוי ומילוי. למעלה עם שכבת העוגה שנותרה, ולהפיץ ציפוי על גבי וצדדים של עוגה.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
ונילוניל
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc