קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

עוגת שוקולד ללא בישול

עוגת שוקולד ללא בישול
עוגת שוקולד ללא בישול יכולה להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכון לקינוח. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 3 גר' של חלבון, 46 גרם של שומן, וסך הכל 480 קלוריות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. אם יש לכם תמצית vanillan, שוקולד בר, סירופ זהב, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וlacto אובו צמחוני דיאט. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו לבשל את הספר: טריקל, לבשל את הספר: בננה טארט טאטין, ו לבשל את הספר: טארט של אספרגוס טרגון.

הוראות

1
לרסק את הביסקוויטים על ידי לשים אותם בשקית גדולה, חזקה, פלסטיק מזון וחבטה עם מערוך. ממיסים את החמאה בסירופ או בדבש במיקרוגל, ואז מוסיפים את הביסקוויטים. לחץ על הבסיס ומעלה את הצדדים של פח מלבני 12 x 36cm (או 23-25cm עגול פלאן בדיל) וצינה בזמן שאתה עושה את המילוי.
מרכיבים שתצטרך
בוטנים קלויים, קליפות הוסרובוטנים קלויים, קליפות הוסרו
כוסות חמאת בוטנים, קצוצות גסכוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם
ציוד שתשתמש בו
6 עד 8 שזיפים גדולים, (בערך 1 1/2 פאונד), חתוכים לטריזים בגודל 1/4 אינץ'6 עד 8 שזיפים גדולים, (בערך 1 1/2 פאונד), חתוכים לטריזים בגודל 1/4 אינץ'
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
2
לשבור את שני חטיפי שוקולד ולשים בקערה גדולה. ממיסים במיקרוגל במשך 2-3 דקות על בינוני, תוך ערבוב באמצע. מערבבים בתמצית וניל, ולאחר מכן לנפות את הסוכר הדובדבן. מקציפים את הקרם עד שהוא פשוט מחזיק את צורתו, ואז לקפל לתוך שוקולד נמס.
מרכיבים שתצטרך
6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס
חטיף שוקולדחטיף שוקולד
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
3
יוצקים לתוך פח מוכן להחליק את החלק העליון. צמרמורת לפחות 2 שעות או עד 2 ימים.
4
ממש לפני ההגשה, להסיר את הטארט מהפח ולהחליק אותו על צלחת שטוחה (לשחרר את הקצוות הראשונים עם קצה של סכין מחודד קטן). תוכלו למצוא את זה קל יותר להסיר את הטארט אם אתה משאיר אותו בטמפרטורת החדר במשך 30 דקות. שים כמה כפית של frache קרם לאורך מרכז טארט (או סביב הקצוות אם הטארט הוא עגול) ומעל כל אחד עם פטל, ואז אבק קלות עם סוכר זיגוג.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
חבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואהחבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואה
ציוד שתשתמש בו
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
5
חותכים לפרוסות דקות ומגישים עם פטל נוסף בצד.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואהחבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואה

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

טארט ניתן לזווג עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי, ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם ן NV ג ' ונסון. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "