קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות2
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג המולד
מגזין

עוגת שוקולד-מערבולת

עוגת שוקולד-מערבולת
שוקולד-מערבולת ליקר ביצים פאי לוקח בערך 45 דקות מתחילתו ועד סופו. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 8 גרם חלבון, 31 גרם שומן, ובסך הכל 471 קלוריות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. רק כמה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. אם יש לכם ג'לטין, שוקולד צ' יפס חצי מתוק, מים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג המולד. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מרהיב מרהיב ציון של 25%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עוגת שוקולד ביצה, עוגת מערבולת שוקולד דלעת, ו עוגת גבינה מערבולת שוקולד.

הוראות

1
בקערה שלבו את הקמח, אגוזי המלך, הסוכר החום, החמאה והשוקולד. לחץ לתוך 9 אינץ'. צלחת פאי.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
שוקולדשוקולד
אגוזי מלךאגוזי מלך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
אופים בחום של 375 למשך 12-15 דקות או עד להתייצבות. מצננים לחלוטין על רשת.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
3
למילוי, בסיר קטן, שלבו את הסוכר ועמילן התירס. מערבבים פנימה ביצה עד לקבלת תערובת חלקה. מבשלים ומערבבים על אש בינונית-גבוהה עד שהם מסמיכים ומבעבעים. מנמיכים את האש; מבשלים ומערבבים עוד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
ליקר ביציםליקר ביצים
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מסירים מהאש.
5
בקערה קטנה, מפזרים ג ' לטין על מים קרים; תן לעמוד במשך 1 דקה. מערבבים לתערובת ביצה עד להמסת הג ' לטין. מחלקים את התערובת לשניים. מערבבים תמצית רום לחצי אחד; מקפלים שוקולד לחצי השני. מכסים ומכניסים למקרר עד להתייצבות חלקית.
מרכיבים שתצטרך
תמצית רוםתמצית רום
שוקולדשוקולד
ג ' לטיןג ' לטין
ליקר ביציםליקר ביצים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מקפלים שמנת למילוי בטעם רום; כף לקרום. כף מילוי שוקולד מעל; חותכים בעזרת סכין כדי לסובב את השוקולד. מכסים ומקררים לפחות 2 שעות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
קרםקרם
קרוםקרום
רוםרום
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין

יין מומלץ: Vin Santo, קציר מאוחר ריזלינג, Lambrusco Dolce

ניתן לשלב פאי עם וין סנטו, ריזלינג הקציר המאוחר ולמברוסקו דולצ ' ה. כל היינות האלה מתוקים, וזה חשוב מכיוון שהיין בדרך כלל צריך להיות מתוק יותר מהאוכל שאתה משתלב איתו. אתה יכול לנסות נחש נהר קציר מאוחר ריזלינג. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-16 דולר לבקבוק.
נהר הנחש קציר מאוחר ריזלינג
נהר הנחש קציר מאוחר ריזלינג
עשוי מהענבים שנותרו לתלות על הגפן בכרם עמק ארנה האחוזה שלנו, ריזלינג הקציר המאוחר הוא יין הקינוח המקורי שלנו. לשנת 2011 שלנו יש אף סיד עם רמז למינרלים וגימור דבש. תיהנו מיין זה עם קינוחים על בסיס פירות או כאפריטיף מרענן.