קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות6
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת שכבות לימון עם ציפוי קרם לימון

עוגת שכבות לימון עם ציפוי קרם לימון
עוגת שכבות לימון עם ציפוי קרם לימון עשוי להיות רק הקינוח שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה עד 11 גר' של חלבון, 45 גרם של שומן, וסך הכל 838 קלוריות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שמנת כבדה, מלח, סוכר מגורען, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות. מתכונים דומים: עוגת שכבות לימון ורוזמרין רכה עם ציפוי גבינת שמנת לימון, עוגת שכבות לימון עם ציפוי גבינת שמנת לימון, ו עוגת שכבות בננה עם ציפוי גבינת שמנת לימון.

הוראות

1
מחממים תנור ל 191°. חמאה 2 (8-by 2-אינץ') מחבתות עוגה עגולות ותחתיות קו של כל אחד עם סיבובים של שעווה או נייר קלף. חמאה נייר מחבתות אבק עם קמח, לדפוק את עודף.מנפים יחד קמח, סודה לשתייה ומלח. מערבבים יחד חלב ומיץ לימון (תערובת יהיה קרדל).
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
מיץ לימוןמיץ לימון
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תנורתנור
2
מקציפים חמאה בקערה גדולה עם מיקסר חשמלי עד שמנת. בהדרגה להוסיף סוכר, להכות עד חיוור ורך.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
3
מוסיפים ביצים 1 בכל פעם, מכים היטב לאחר כל תוספת. לסירוגין להוסיף תערובת קמח ותערובת חלב בקבוצות, מתחיל ומסתיים בקמח, ערבוב במהירות נמוכה עד רק בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
חלבחלב
4
מחלקים את הבלילה בין מחבתות, מחליקים צמרות.
5
אופים באמצע התנור עד שבוחן יוצא נקי, כ -20 דקות. מגניב מחבתות על מדפים 10 דקות, ואז להתהפך על מדפים, להסיר נייר, מגניב לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
1
Beat שמנת וממתקים סוכר עם מקצף ניקה עד שהוא פשוט מחזיק פסגות נוקשות. מקפלים שליש קצפת לתוך קרם לימון כדי להבהיר, ואז לקפל הנותרים קצפת.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
קצפתקצפת
קרם לימוןקרם לימון
קרםקרם
1
שים 1 שכבת עוגה, מעוגל בצד למעלה, על צלחת עוגה להפיץ עם רבע של ציפוי. למעלה עם שכבה שנייה, צד מעוגל למעלה, ופרש העליון וצדדים עם הנותרים ציפוי.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
1
* העוגה יכולה להיות מורכבת 1 יום קדימה ומקוררת בשומר עוגה או מכוסה באופן רופף עם ניילון לעטוף (השתמש קיסמים להחזיק הרחק ציפוי).
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קיסמיםקיסמים
2
בואו לעמוד בטמפרטורת החדר 30 דקות לפני ההגשה. * הבלילה הזאת יכולה להיות אפויה ב 16 (1/2 כוס) כוסות מאפין על 15 דקות; או בתבנית אפייה 13 על ידי 9 אינץ ' על 25 דקות. חצי עוגה לרוחב כדי ליצור 2 (9 - על ידי 6 1/2 אינץ') מלבנים ושכבה באותו אופן כמו לעיל. * ציפוי שוקולד שמנת חמוצה יהיה גם נהדר על וריאציות אלה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
שוקולדשוקולד
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תבנית אפייהתבנית אפייה