קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת שכבות מוקה

עוגת שכבות מוקה
והוא יספק כ 8 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 8 גר' של חלבון, 59 גרם של שומן, וסך הכל 1014 קלוריות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. לך לחנות ותרים טפטוף, סוכר, מלח, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. נסו עוגת שכבות מוקה, עוגת שכבות מוקה, ו עוגת שכבות מוקה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מוקה הטבעוני שלי
מרכיבים שתצטרך
מוקהמוקה
2
שכבת עוגת שכבות לחים, קפה חדור, עוגת פקאן-קינמון עם ציפוי שמנת, קוקוס חלומי-וניל ואדווה זיגזג שחור ולבן מבולגן של שוקולד מריר מומס. תקרא לזה" מוקה לאטה " אתה יכול לחתוך ולטרוף עם מזלג. משתוקקים ביס זה-ולעשות את זה בעצמך!..הדבר המצחיק על אפיית מתכון עוגה חדש לגמרי הוא כי בדרך כלל אני אעשה את זה, פרוסט זה, photoshoot זה ולאחר מכן אחרי הכל נעשה .. טעם לבדוק את זה. אחרון אחרון. אז אני מסתכן ב "מה אם הטעם הזה מגעיל ואני צריך להתחיל הכל מחדש"?ובכן תודה לאל, הטעמים והמרקם עמדו בציפיות שלי. יאם.העוגה הזאת היא קינוח בהשראת מוקה. עוגת קפה חדורה, להשלים עם קצף לאטה השראה ציפוי לבן. וניל, שוקולד, קפה וקינמון חם, משב רוח של קוקוס טרופי ואגוזי פקאן למרקם.ציפוי שמן הקוקוס נמס בפה שלך כמו פרץ של שוקולד עשיר מתערבב עם קפה מריר קינמון מתוק וקוקוס.מוקה. עוגה. פוטושוט..עוגת פקאן עם ציפוי קוקוס..מערבולות לבנות יפות ושמנות של ציפוי..רוטב שוקולד מריר - כל melty-מוכן להיות שפכו על העוגה הקפואה..
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
רוטב פאדג ' חםרוטב פאדג ' חם
שוקולד מרירשוקולד מריר
שמן קוקוסשמן קוקוס
שוקולדשוקולד
קינמוןקינמון
קוקוסקוקוס
ונילוניל
מוקהמוקה
קפהקפה
פקאניםפקאנים
3
טפטוף זה..עוד שוקולד. גם שוקולד צ ' יפס למעלה..תחתוך ותגיש..שוקו-קפה .. מוקה חלומיות!..כן זה 100% טבעוני..עוגת קפה. אהבתי את העוגה הזאת - זה בהחלט מביא משמעות חדשה לביטוי המתכון " עוגת קפה."זה שוקולד, קפה, קוקוס, פקאן, קינמון, סוג וניל של עוגה..אני סוף סוף Instagram-ing! זה היה כל כך יפה שהחלטתי לעשות את זה התמונה הראשונה שלי Instagram.עוד קצת רוטב שוקולד בבקשה..מוקה טבעוני
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
רוטב פאדג ' חםרוטב פאדג ' חם
שוקולדשוקולד
קינמוןקינמון
קוקוסקוקוס
ונילוניל
קפהקפה
מוקהמוקה
פקאניםפקאנים
4
שכבת Cakevegan, עושה אחד 9 " שכבת cakedry:2 1/4 כוסות קמח חיטה מלאה לבן 1/4 כוסות סוכר אורגני 1/4 כוס קפה מיידי 1/2 כף אבקת אפייה 1/2 כפית cinnamon1 כפית סלטווט: 1/4 כוס שמן צמחי (קנולה, קוקוס או עבודת זעפרן)6oz. סויה רגיל yogurt1 כפית chia seeds1 כפית סיידר תפוחים vinegar1 כפית וניל extract3 / 4 כוס שקדים או חלב סויה, plainfold ב:1 כוס פקאנים קצוצים, ציפוי קוקוס rawvanilla: 10oz. בתולה קוקוס oil3 1/2 כוסות אבקת סוכר, organic1 / 2 כוס גבינת שמנת טבעונית (אופציונלי-עושה שמנת נוספת) 1 כפית וניל אמיתי extractpinch של מלח2 כפות שקדים או חלב סויה או שמנת סויה
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנת טבעוניתגבינת שמנת טבעונית
חתיכות פקאןחתיכות פקאן
אבקת סוכראבקת סוכר
שמן צמחישמן צמחי
סיידר תפוחיםסיידר תפוחים
שמנת סויהשמנת סויה
ציפויציפוי
סוימילקסוימילק
קוקוסקוקוס
ונילוניל
שקדיםשקדים
חיטהחיטה
5
טפטוף שוקולד: 1/2 כוס שוקולד צ ' יפס, vegan1 כפות מלח קוקוס בתולה oilpinch
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפס מרירשוקולד צ ' יפס מריר
שוקולדשוקולד
קוקוסקוקוס
מלחמלח
6
מחממים תנור ל 350 מעלות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
מערבבים מרכיבים יבשים בקערת ערבוב גדולה. מקפלים את החומרים הרטובים. מערבבים היטב-פעימה קלה עם מערבל יד אם תרצה בכך. מקפלים בפקאנים. הבלילה היא בצד הרטוב - זרעי פקאן chia לספוג לחות רבה במהלך האפייה.
מרכיבים שתצטרך
זרעי צ ' יהזרעי צ ' יה
פקאניםפקאנים
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מערבל ידמערבל יד
תנורתנור
8
עבור המחבתות יש לך שתי אפשרויות. אתה יכול לעשות מה שעשיתי-שהיה לאפות עוגה עבה אחת בצלחת עוגת זכוכית עגולה 9", ואז ברגע שהעוגה המבושלת צמרמורות (במקרר) פורסת אותה לשתי שכבות. לחלופין, אפשרות # 2: אתה יכול להשתמש בשני מחבתות עוגה ולאפות שכבות דקיקות בנפרד. עם זאת, אני דווקא אהבתי רק בישול עוגה אחת כי זה שמר על השכבות מאוד לח. פלוס פחות ניקיון.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
גריז צלחת העוגה שלך עם שמן צמחוני ויוצקים בבלילה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
10
אופים עוגה עד מבושל דרך. העוגה העבה היחידה שלי ארכה כ-45 דקות ב-350 מעלות. שתי עוגות דקות יותר יצטרכו רק סביב 25 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
11
אפשר לעוגה להתקרר לחלוטין-ואז מניחים במקרר כדי להירגע. עשיתי את זה בלילה לפני שצפפתי את העוגה שלי-תהליך של יומיים כדי להכין את העוגה הזאת. אם עושים אותו יום, העוגה צריכה להירגע בעוד כמה שעות.
12
כאשר אתה מוכן פרוסט ומגיש את העוגה שלך, להלהיב את הציפוי עם מערבל יד. אתה רוצה ששמן הקוקוס שלך יהיה בטמפרטורת החדר , אבל לא נמס. משיי מספיק כדי לגרוף מתוך המיכל עם כפית. אפשר לגבינת הקרם הטבעונית שלך (אם משתמשים) להתחמם לטמפרטורת החדר גם כך שהיא לא להקשיח את שמן הקוקוס בעת מיזוג. מערבבים את שמן הקוקוס עם הסוכר ומוסיפים לאט את החלב הלא חלבי + גבינת שמנת טבעונית + מלח + וניל. להתמזג עד משיי חלק ורך. אבל לא מעל להכות את הציפוי או שתתחיל להמיס את הציפוי.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנת טבעוניתגבינת שמנת טבעונית
תחליף חלבתחליף חלב
שמן קוקוסשמן קוקוס
ציפויציפוי
ונילוניל
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
13
משוך את העוגה הצוננת שלך מהמקרר - אם אפית עוגה אחת כמוני, לחתוך לשתי שכבות דקות (השתמשתי בסכין לחם.) התחל ציפוי. כשהציפוי יגיע לעוגה הצוננת, הוא יתייצב מעט כפור בזהירות. אל תזיז את זה יותר מדי. קל פרוסט את השכבה התחתונה-העליון עם שכבת העוגה השנייה כפור את שאר העוגה.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
סכין לחםסכין לחם
14
הגדר את העוגה חלבית במקרר רק לכמה דקות בזמן שאתה מכין טפטוף השוקולד שלך. אתה רוצה את העוגה שלך להיות מקורר כאשר השוקולד החם פוגע בציפוי, כך שהוא מתקשה השוקולד במגע. תחשוב על זה כסוג של "פגז קסם" טפטוף.1
מרכיבים שתצטרך
מעטפת קסםמעטפת קסם
שוקולדשוקולד
ציפויציפוי
1
מוסיפים את השוקולד צ ' יפס + שמן קוקוס למנה בטוחה במיקרוגל וחום למשך כ -30 שניות. מערבבים במהירות עד שהשוקולד נמס והוא חלק.1
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפס מרירשוקולד צ ' יפס מריר
שמן קוקוסשמן קוקוס
שוקולדשוקולד
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
2
לטפטף את רוטב השוקולד הרטוב מעל העוגה המצוננת מעט. טפטוף צריך להקשיח בכמה דקות.1
מרכיבים שתצטרך
רוטב פאדג ' חםרוטב פאדג ' חם
3
אפשר לעוגה לחזור לטמפרטורת החדר לפני ההגשה-בדרך כלל לוקח בערך 15-20 דקות. זה ירכך את העוגה ואת הזיגוג.פרוסה ומגישה! אם אוכלים את העוגה כולה ביום אחד (למשל לאירוע או למסיבה) אתה יכול להשאיר מכוסה על השיש בטמפרטורת החדר כדי למנוע את הציפוי התקשות. אבל אם אחסן את זה בלילה, תאחסן במקרר. הערה: הציפוי מקבל קשה מאוד במקרר אז תצטרך לתת להפשיר את העוגה הצוננת במשך כ 20 דקות לפני ההגשה.ובגלל שאני פשוט לא יכול לעזור לעצמי (עוד תמונות...)
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי

מרכיבים

11 קילו קישואים,נייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם2(חוֹרֶף)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,זרעי צ'יהזרעי צ'יה8ריבס, קצוץ טרי או קפואעוד שוקולד. שוקולד צ'יפס גם למעלהעוד שוקולד. שוקולד צ'יפס גם למעלה8ריבס, קצוץ טרי או קפואעוד קצת רוטב שוקולד בבקשה.עוד קצת רוטב שוקולד בבקשה.1(יכול להיות או להרחיק)יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן קוקוס בתולהשמן קוקוס בתולה283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמן קוקוס בתולהשמן קוקוס בתולה8ריבס, קצוץ טרי או קפואשוקו-קפה .. mocha dreaminessשוקו-קפה .. mocha dreaminess1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשוקולד צ'יפס, טבעונישוקולד צ'יפס, טבעוני596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרגירי קפה נוספים, מרוסקיםגרגירי קפה נוספים, מרוסקים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמקפלים פנימה: אגוזי פקאן קצוצים, גלםמקפלים פנימה: אגוזי פקאן קצוצים, גלם8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת סוכר, אורגניאבקת סוכר, אורגני1פרוסהומגישיםומגישים1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(חוֹרֶף)חלב שקדים או סויה או שמנת סויהחלב שקדים או סויה או שמנת סויה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב שקדים או סויה, רגילחלב שקדים או סויה, רגיל170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יוגורט סויה רגיליוגורט סויה רגיל2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר אורגניסוכר אורגני11 קילו קישואים,תמצית וניל אמיתיתתמצית וניל אמיתית8ריבס, קצוץ טרי או קפואכן זה 100% טבעוניכן זה 100% טבעוני596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (קנולה, קוקוס או עבודת זעפרן)שמן צמחי (קנולה, קוקוס או עבודת זעפרן)5326 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מחיטה מלאה לבןקמח מחיטה מלאה לבן8ריבס, קצוץ טרי או קפואטפטוף זהטפטוף זה8ריבס, קצוץ טרי או קפואובכן תודה לאל, הטעמים והמרקם עמדו בציפיות שלי. יאםובכן תודה לאל, הטעמים והמרקם עמדו בציפיות שלי. יאם