קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות8
מגזין

עוטפת איטלקית

עוטפת איטלקית
עוטפת איטלקית עשויה להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 8 מנות. מנה אחת מכילה עד 27 גרם חלבון 35 גרם של שומן, וסך הכל 573 קלוריות. גשו לסופר וקנו חסה, מיונז, פרובולון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הסלמי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סלמי קינוח שוקולד כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. נסו עוטפת עוף איטלקית, עוטפת ירקות בסגנון איטלקי, ו עוטפת ארוחת בוקר איטלקית בריאה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים 1 לעטוף על משטח עבודה להתפשט דק עם מיונז. השארת גבול 2 אינץ ' בצד שמאל, שכבה סלמי, פרובולון ופלפלים קלויים על לעטוף.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
פרובולוןפרובולון
פלפליםפלפלים
סלאמיסלאמי
מורחיםמורחים
עוטףעוטף
2
לזרוק רומיין עם רוטב בקערה גדולה ולפזר כמות קטנה על גבי לעטוף פתוח. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רומייןרומיין
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מקפלים את הצד הלא ממולא של לעטוף מעל המילוי. החל מלמטה, מגלגל באופן רופף את הכריך לצורת חרוט. מאובטח עם קיסם. חזור עם שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Il Molino Di Grace Solosangiovese Chianti Classico עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
Il Molino Di Grace Solosangiovese Chianti Classico
Il Molino Di Grace Solosangiovese Chianti Classico
12 חודשים בין נירוסטה, חביות אלון סלבוני, barriques צרפתית ו tonneaux של שימוש שני.