קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות36
מגזין

עוף א לה קינג

עוף א לה קינג
עוף a La King עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת מתכון המנה העיקרית שלך. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 1227 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 79 גרם של שומן כל אחד. אם יש לכם טרגון, ציר עוף, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו -40 דקות. מתכונים דומים: עוגות עוגת מרדי גרא המלך: מתאים למלך ומלכה, Chicken À La King, ו עוף א לה קינג.

הוראות

1
מניחים מחבת גדולה ועמוקה מעל חום בינוני גבוה עם EVOO, 2 סיבובים של המחבת.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיף את הסלרי, בצל, גזר ועלי דפנה ומתבלים עם קצת מלח ופלפל. לבשל, ערבוב לעתים קרובות, במשך כ 7 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עלי דפנהעלי דפנה
גזרגזר
סלריסלרי
בצלבצל
3
מוסיפים את הפלפל האדום וממשיכים לבשל במשך 2 עד 3 דקות נוספות. תזיזו את הירקות לצדדים ותוסיפו את החמאה למרכז המחבת. לאחר החמאה נמסה, מוסיפים את הקמח ומבשלים כ 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
להקציף ביין הלבן, ציר עוף ושמנת. להביא את הנוזלים עד רתיחה, ולאחר מכן להוסיף את חתיכות העוף. להביא בחזרה עד רתיחה ולהוסיף את האספרגוס. מבשלים את התערובת עד העוף מבושל דרך ואת האספרגוס הוא רך, על 10 עד 12 דקות יותר. מגניב ומאחסן לארוחת איפור מראש. לחמם מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
ציר עוףציר עוף
יין לבןיין לבן
אספרגוסאספרגוס
עוף שלםעוף שלם
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
1
מוסיפים את האפונה ואת הטרגון לתערובת של לה קינג ומערבבים לשלב. להתאים תיבול.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
טרגוןטרגון
אפונהאפונה
2
מחממים את התנור על פי הוראות החבילה עבור פגזי בצק עלים. מסדרים את הפגזים על תבנית אפייה nonstick, ולאחר מכן מניחים בתנור.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות מאפהקונכיות מאפה
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
3
אופים עד הזהב, להסיר מהתנור ולתת מגניב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
מגישים מילוי תערובת ונשפכים על גבי כוסות מאפה, 2 לאדם.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות מאפהקונכיות מאפה
5
מקשטים כל מנה עם אטריות ועירית.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
עיריתעירית

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אספרגוס דק, לחתוך לחתיכות 1 אינץ ' בזווית ארוכהאספרגוס דק, לחתוך לחתיכות 1 אינץ ' בזווית ארוכה3(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה2גזר, פרוס דק על הטיהגזר, פרוס דק על הטיה3מאמן פפ מסווג 200-נוכחיסלרי, פרוס דק על הטיהסלרי, פרוס דק על הטיה5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן2(חוֹרֶף)עירית, קצוץ דקעירית, קצוץ דק3(חוֹרֶף)כפות גדרות קמח לכל מטרהכפות גדרות קמח לכל מטרה1עלה דפנה טריעלה דפנה טרי2(חוֹרֶף)טרגון טרי, קצוץטרגון טרי, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1-2 כפות שמן זית כתית מעולהאטריות סיניות דקות מטוגנות (או שאריות מהמשלוח הסיני האחרון שלך)אטריות סיניות דקות מטוגנות (או שאריות מהמשלוח הסיני האחרון שלך)1גדולבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה קפואהאפונה קפואה2חבילות(4 עד 6 כל אחד) פגזי בצק עלים(4 עד 6 כל אחד) פגזי בצק עלים1פלפל אדום, פרוס דק לרצועותפלפל אדום, פרוס דק לרצועות6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל4חזה עוף ללא עצמות, ללא עור, חתוך לחתיכות בגודל ביסחזה עוף ללא עצמות, ללא עור, חתוך לחתיכות בגודל ביס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה