קושירגיל
מוכן ב18 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מטבחיםאסייתי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוף אסייתי, אטריות וסלט אפונה

עוף אסייתי, אטריות וסלט אפונה
סלט עוף אסייתי, אטריות ואפונת הצמד עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים שלך. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 13% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 6 גרם חלבון, 14 גרם שומן, ובסך הכל של 243 קלוריות. אם יש לכם רוטב שומשום-ג'ינג'ר, אפונת סוכר, סובה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי שהמתכון הזה יהיה כל כך טעים. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר טבעוני דיאטה. מהכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 18 דקות. עם כפית ציון 76%, המנה הזו מוצקה. נסו עוף אסייתי, אטריות וסלט אפונה, סלט אטריות אסייתי עם חצילים, אפונת סוכר, ורוטב ליים, ו סלט עוף אסייתי עם אפונת הצמד ובוק צ'וי (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן סובה לפי הוראות החבילה.
2
מסננים.
3
בעוד סובה מבשל, אפונה מיקרוגל בחבילה גבוהה 1 דקה. שוטפים אפונה מתחת למים קרים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
אפונהאפונה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
4
שלב סובה, אפונה ו -3 המרכיבים הבאים בקערה גדולה; לזרוק לשילוב.
מרכיבים שתצטרך
אפונהאפונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מקשטים בשומשום ובצל, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
זרעי שומשוםזרעי שומשום
בצלבצל
6
מגישים מעל כרוב, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
כרובכרוב

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי באסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. יינות פראם שנין בלאן עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
יינות פראם שנין בלאן
יינות פראם שנין בלאן
האזור המיוחד מאוד שממנו מגיעים ענבים אלה קרוב יותר לקלנוויליאם מאשר להדרוסדל, אך החלק בהר נכון מאוד. ממוקם בקרקעות חוליות אדומות עמוקות, בחווה המשקיפה על מכה הסרטנים של למברצביי מצד אחד, וסכר אוליפנצריבר ובולשוק בצד השני. החומציות העסיסית ההדוקה היא המאפיין הבולט של שנין בלאן מאזור זה, שלבו את זה עם בשלות שמוסיפה מורכבות עצומה ואתם יודעים שיש כאן המון אהבה.