קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

עוף בזיגוג מייפל בגריל

עוף בזיגוג מייפל בגריל
עוף בזיגוג מייפל בגריל יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 545 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לכם מיץ תפוזים, מלח, פלפל טחון גס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ התפוזים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שרברט שזיפים עם מיץ תפוזים ויין שזיפים כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. נסו סלמון בגריל בזיגוג מייפל, סלמון בגריל עם חרדל מייפל, ו צלעות חזיר מזוגגות דבש מייפל בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את כל החומרים למעט תרסיס בישול בשקית ניילון גדולה כבדה, zip-top; שקית חותם, ו להשרות במקרר לפחות 8 שעות, הופך שקית מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
הסר עוף משקית, הזמנת מרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
3
מניחים מרינדה בסיר. מביאים לרתיחה; להסיר מהחום. מתלה גריל עם ספריי בישול; מניחים עוף על מתלה מעל גחלים בינוניות חמות (350 עד 400). גריל 6 עד 8 דקות בכל צד או עד שנעשה, צולה לעתים קרובות עם המרינדה שמורות.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
גרילגריל