קושירגיל
מוכן ב43 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

עוף ג'לפנו פופר

עוף ג'לפנו פופר
Jalapeno פופר עוף יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 37 גרם חלבון 46 גרם של שומן, וסך הכל 621 קלוריות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב קטוגני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 43 דקות. אם יש לך שמן בוטנים, חצאי חזה עוף, מלח מתובל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: Jalapeño פופר עוף, חלפיניו עוף פופר, ו Jalapeno פופר עוף.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Bodegas Naveran ברוט טבע קאווה. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Bodegas Naveran Brut Nature Cava
Bodegas Naveran Brut Nature Cava
קאוות הן מאוד תכליתיות כמו אפריטיף לפני הארוחה, וכמובן, ליהנות במהלך הארוחה. בנוסף לכל מיני מאכלים מטוגנים (נסו עם smelts מטוגן או קלמרי!), טבע ברוט Naveran זה יהיה זוג עם גבינות רכות, פירות טריים, בשר לבן (חזיר ועוף) ואפילו בשרים אדומים בטעם עשיר. קאווה זה גם נהדר ללגום בכוחות עצמו.תערובת: 40% Macabeo, 30% Parellada, 20% שרדונה, 10% Xarello